Se indlæg
 Udskriv debat
Sydligste Thailand
rinpoche
Jeg skal til Yala, Pattani, Satun og Narathiwat her i den kommende måned.

Jeg har kun været i Satun før. Og de andre steder er blanke pletter på mit landkort, og det kan jeg ikke have Smile

Kunne godt tænke mig at høre omkring denne portals brugere. gode steder at bo, seværdigheder.
Selvfølgelig er internettet min ven, men der er intet som personligt feedback.

Helst i kystnære omgivelser mht. at overnatte.

Og jeg ved godt, at der foregår nogle ting i disse regioner som ikke er behagelige, men de er ikke i min optik rettet mod turister.

mvh.

Kim Ludvigsen
rinpoche skrev:

Og jeg ved godt, at der foregår nogle ting i disse regioner som ikke er behagelige, men de er ikke i min optik rettet mod turister.

Jeg håber, du har ret. Jeg kan desværre ikke byde ind, jeg har med vilje holdt mig dernedefra - at køre rundt med Bangkok-nummerplader er nok ikke just en fordel der. Jeg ser frem til at læse dine beretninger og om dine erfaringer!
Mvh. Kim
Ferie i Thailand:
http://rejse-til-...

http://rejse-til-thailand.dk
Asian Farmer
.... Find dog et andet sted at udforske.
Mere sikkert, samme klima og samme land... syd for Rayong eller ud på øerne?
Hvis du virkeligt ønsker at udfordre din livsvilje, så kan jeg berette om mit exit fra Indien.... og hvor hamrende glad jeg er for stensikre ruder fra Toyota!!!

hugoboerge
Kim Ludvigsen skrev:

rinpoche skrev:

Jeg håber, du har ret. Jeg kan desværre ikke byde ind, jeg har med vilje holdt mig dernedefra - at køre rundt med Bangkok-nummerplader er nok ikke just en fordel der. Jeg ser frem til at læse dine beretninger og om dine erfaringer!

Jeg boede i sin tid i Chiangmai og koerte rundt i hele Nord Thailand. Paa davaerende tidspunkt var det kommunisterne som var paa spil og koersel i bil i Nord Thailand blev fraraadet paa det kraftigste isaer i Nan og Phrae.

rinpoche
Asian Farmer skrev:

!

Been there, done that.

Jeg skal i øvrig ikke udforske noget som helst Smile
Blot se nogle nye steder som jeg kun har kørt igennem i forbindelse med visum forlængelse i Malaysia.

Og hvad jeg så i forbi farten var rigtig tiltalende. Frodige jungler og vandfald.
Nu rejser jeg uden børn.

Såeh..., mit spørgsmål står stadig, nogle gode anbefalinger?

Asian Farmer
rinpoche skrev:

Asian Farmer skrev:

!

Been there, done that.

Jeg skal i øvrig ikke udforske noget som helst Smile
Blot se nogle nye steder som jeg kun har kørt igennem i forbindelse med visum forlængelse i Malaysia.

Og hvad jeg så i forbi farten var rigtig tiltalende. Frodige jungler og vandfald.
Nu rejser jeg uden børn.

Såeh..., mit spørgsmål står stadig, nogle gode anbefalinger?

så vil jeg da klart anbefale Sumatra eller Borneo(elller hvad de kalder det nu om dage).
Klart mere sikre forhold og mange flere natur oplevelser!

Eller sagt på en anden måde... vi er så glade for dine bidrag her på sitet, at alle andre steder end syd thailand vil blive betragtet som win/win Cool

vandango
Tag JohnBKK med dig, han kunne have godt af at møde "fjenden" i øjenhøjde. Pfft

JohnBKK
Dem møder jeg sgu hver eneste dag her i området, og hvis jeg holder f¤ckfingeren i ro, så glider det uden besvær, selvom de er nogle trælse krabater i deres hovmodige attitude og adfærd, utroligt egentlig, de kan jo intet, det er kællingerne der arbejder og styrer biksen..

Cool

PS: Nej, jeg har ingen anbefalinger til Rinpoche om det område i syd, andet end et spørgsmål:

Øhhhhheeeemmm... lever du for kedeligt i DK, siden du partout vil rejse rundt i det mest eksplosivt farlige område i LOS?

rinpoche
Sikkert Smile

Jeg tager den tur næste gang, her i december gik det lidt skidt pga min kammerats pludseligt opståede sygdom.

Spring til debat: