Se indlæg
 Udskriv debat
Godt Nyt gps i minibusser
hiks
Er lige vendt hjem. Til stor overraskelse har regeringen taget action i problem stillingen vedr. Mini busser som køre alt for stærkt. Jeg kørte fra rayung til pattaya, den min bus jeg kørte med havde fået installeret gps, og en hyle sirene hvis den kom over 90 kmt., hyle tonen stopper først når man var under 80.

Bemærkede der stod gps på mange andre van, senere kørte jeg fra pattaya-bangkok, som også havde gps system.
Normalt er jeg bange for at ta en van, men havde 2 rolige køre ture.

Håber det kommer i alle van med tiden, og system blir holdt vedlige.
Dog burde politiet stadig lave nogle aktioner målrettet minibusser, så de lære at bruge vognbanerne korrekt, specielt omkring lyskryds.

GAMBIT
En fin løsning, det er jeg meget positivt stemt for at læse.
Too much agreement kills a chat.
- Eldridge Cleaver

sudsakhon
God ide..
Så mangler man bare alko-og især narkotester, forbundet til bilens startrelæ.

De andre problemer med minibusser, der er omtalt findes stadig.

Især rådden kørsel.. men de følger vel bare trafikken? Wink

Jeg må også stille mig i den kø, for hvem minibuskørsel er et fjernt, men skræmmende minde

https://en.wikipedia.org/wiki/Phra_Aphai_Mani
GAMBIT
... Og en skrigeballon på passagersædet til at vække dem når de falder i søvn Tuttelu Tralla
Too much agreement kills a chat.
- Eldridge Cleaver

hugoboerge
Hvori bestaar den gode nyhed ? De kan installere lige saa mange GPSer. Saa laenge chauffoererne koerer som de goer saa hvad kan en GPS goere for at forhindre at en chauffoer falder i soevn ved rattet ?

vandango
Fint - nu skal de arbejde længere for at tjene deres løn hjem.
Tror ikke det betyder så meget når chaufføren er faldet i søvn over rattet, om frontalsammenstødet sker med 90 eller 130 kmt.

c1.staticflickr.com/5/4066/4257788366_d0d1b29a47_b.jpg

JohnBKK
De lærer det aldrig, tror at de kan fixe deres bonderøvsmentalitet med nyt Hi-Tech, det er jo skræmmende i al sin idioti..

Lær dog for h..... først at køre bil, samt læse og forstå færdelsregler og skrot "mig først" mentaliteten på vejene.

Hammer

sony
JohnBKK skrev:

De lærer det aldrig, tror at de kan fixe deres bonderøvsmentalitet med nyt Hi-Tech, det er jo skræmmende i al sin idioti..

Lær dog for h..... først at køre bil, samt læse og forstå færdelsregler og skrot "mig først" mentaliteten på vejene.

Hammer

Det burde de sgu da også lære herhjemme mange bilister.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

JohnBKK
Enig, men nu handler det her om Somchai og Co.

Det kræver lige en double up:

Hammer Hammer

hugoboerge
Two students, four teachers killed in bus accident in Prachinburi

Mongkol said the accident happened apparently because the bus was running too fast on the downhill road toward the curve and the driver was not familiar with the road.

The bus driver fled the scene, Mongkol added.

http://www.nation...s/30308402

Say no more.

JohnBKK
hugoboerge skrev:

Mongkol said the accident happened apparently because the bus was running too fast on the downhill road toward the curve and the driver was not familiar with the road.

Say no more.

Måske bedre at hægte en GPS på de flygtende chauffører, så man kan finde dem..?

Tuttelu Tralla

vandango
Rolll

vandango
hugoboerge skrev:

Say no more.

Han må have været propfyldt med yaba siden han kan stikke af fra sådanne en voldsom ulykke.
www.bangkokpost.com/media/content/20170309/c1_1211534_170309144649_620x413.jpg

Spring til debat: