Se indlæg
 Udskriv debat
SKAT Årsopgørelsen 2016
Tommy123
Så er det ordnet, men hold da helt kæft, hvor er det åndssvagt det er jo udfyldt en gang før, men skal åbenbart udfyldes hvert år!

Tak for hjælpen

handy
så fik jeg også ordnet min åbnede til en restskat på 19800 meget almindeligt før jeg for påført fruens personfradrag og mine børnebidrag....og endte og med den skriver jeg skal ha 17800 tilbage det er vist desværre for godt til at være sandt....

forsat god dag .

hugoboerge
Ingen problemer med at komme igennem.

Hustrufradrag ifm graensegaenger ordning var ikke inkluderet.

Ville sammenligne med 2016 Forskudsopgoerelse men fik saa at vide at der var problemer med min Adobe version saa jeg kunne ikke se den overhovedet , men hvorfor kan man saa se 2016 opgoerelsen i PDF ?

click

Nej ikke nu de har oppet sig sidste år tog det 6 hverdage før man kunne logge på uden at bruge sin VPN i år tog det kun 1 + weekenden hvor alle i DK kunne logge på
Det kan være at der er nogle som har læst med her på siden Read the rules
Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solenSmile

hugoboerge
click skrev:

Nej ikke nu de har oppet sig sidste år tog det 6 hverdage før man kunne logge på uden at bruge sin VPN i år tog det kun 1 + weekenden hvor alle i DK kunne logge på
Det kan være at der er nogle som har læst med her på siden Read the rules

Det er da muligt at SKAT har en mikroboelgeovn installeret hos os og som spionerer for dem for nu at referere til Obamas udspionering af Trump Tower.

sudsakhon
Uanset hvad, så må det da konkluderes at venstrefløjens gennemgnaskede udtryk, at "De fleste danskere betaler deres skat med glæde" er endeligt mulet i jorden...-Og så eftertrykkeligt, med den storm på Skats systemer...

Teoretisk KUNNE den store interesse være fordi så mange danskere ville skynde sig at indbetale frivillig skat..

Det harmonerer bare ikke med, at kontoen for frivillig indbetaling af ekstra skat, fordi det har man lyst til, er lukket i år...
Der var ingen nemlig aktivitet på kontoen...wonder why
Redigeret af sudsakhon d. 14/03-2017 22:11

https://en.wikipedia.org/wiki/Phra_Aphai_Mani
vandango
Woaw nu optræder jeg i det thailandske skattevæsen.
Min hustru er i gang med at lave selvangivelse, og som offentlig ansat gøres det naturligvis i arbejdstiden.
Kopi af mit pas ligger som bilag i selvangivelsen. Shock

Bade-Dyr
Nå, Problem for mig i år.
Denne ville ikke give mig konen fradrag.

Så ringe til Skat.dk og de guide mig igennem det, Men men samme resultat, Ingen fradrag for konen.
Så medarbejder måtte ind og prøve 3-4 gange før den gik igennem.
Ingen forklaring på hvad der var i vejen.

Skidt pyt, 783 Dkr tilbage, Så det er fint !!!

Uanset, Hvor kraftige en Hammer man bruger.

Så kan man ikke banke Sund Fornuft ind i Dumme mennesker !!!!!!!

Girobank
Vandango, ved du så hvorfor?
Mae Phim, Klaeng, Rayong
www.maephimproperty.com

JohnBKK
Hun skal vel dokumentere "passiver i udlandet", eller "tabsgivende investeringer" ..

.............LOL LOL

click
Woaw nu optræder jeg i det thailandske skattevæsen.
Min hustru er i gang med at lave selvangivelse, og som offentlig ansat gøres det naturligvis i arbejdstiden.
Kopi af mit pas ligger som bilag i selvangivelsen.

Vandango, ved du så hvorfor?

Hun er vel som offentligt ansat udvalgt i et forsøg hvor hun skal indbetale farang skat Det bliver vel det næste i denne regering sjove nye tiltagRead the rules 20-30 % i bruttolønnen tages da hun er gift med en farrang derefter må hun jo så gå til ham så han kan dække det tabte beløb via ATM. PUHAE vandango det kommer sku til at koste dig Bvdrrr måske skulle du overveje en meget hurtig skilsmisse da det jo er med tilbagevirkende kraftHaps du
Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solenSmile

vandango
Fruen nævner noget om, at børnene også figurer dér, da jeg er familiens største barn, er det vel derfor, men kopi af mit pas? Hmmm? Cool

Overvejer at sælge min københavner lejlighed og flytte derud i 2 - 3 år, er træt af jobcenter ressource forløb, armod og manglende mulighed for arbejde grundet kronisk sygdom.

PS. skal så have en Ford Ranger som jeg kan tøffe rundt i. Grin

hugoboerge
vandango skrev:

Fruen nævner noget om, at børnene også figurer dér, da jeg er familiens største barn, er det vel derfor, men kopi af mit pas? Hmmm? Cool

Overvejer at sælge min københavner lejlighed og flytte derud i 2 - 3 år, er træt af jobcenter ressource forløb, armod og manglende mulighed for arbejde grundet kronisk sygdom.

@Vandango - fruen kan faa et aegtefaelle fradrag i indkomsten for dig paa THB 30,000 og THB 15,000 per barn (THB 17,000.- hvis barnet er skolegaaende). Mener det er max 3 boern.

Det er garanteret aarsagen at der vedlaegges kopi af pas og hoejst sandsynligt ogsaa en vielsesattest, men det kan du jo spoerge om.

milex
hugoboerge skrev:

vandango skrev:

@Vandango - fruen kan faa et aegtefaelle fradrag i indkomsten for dig paa THB 30,000 og THB 15,000 per barn (THB 17,000.- hvis barnet er skolegaaende). Mener det er max 3 boern.

Det er garanteret aarsagen at der vedlaegges kopi af pas og hoejst sandsynligt ogsaa en vielsesattest, men det kan du jo spoerge om.

Er i samme situation som Vandango - altså en offentlig ansat ægtefælle der betaler skat.

Forespurgte hende om det betimelige i at hun registrerede mig hos thai skattemyndigheder.

Det ku' man da godt - og få 30.000 bath i fradrag, altså hvis hustruen forsørger manden.

Hun har forespurgt en tax-ansat veninde om det ville være en god ide, og blev frarådet det.

Der er jo ikke nogen der tror på at en farang underholdes af en thai-hustru, og kunne blot foranledige myndighederne til nærmere undersøgelser - med evt. beskatning af hendes 'indkomst' fra ægtemanden.

Det var forklaringen jeg fik - om den holder vand ved jeg ikke.

hugoboerge
milex skrev:

hugoboerge skrev:

vandango skrev:

Er i samme situation som Vandango - altså en offentlig ansat ægtefælle der betaler skat.

Forespurgte hende om det betimelige i at hun registrerede mig hos thai skattemyndigheder.

Det ku' man da godt - og få 30.000 bath i fradrag, altså hvis hustruen forsørger manden.

Hun har forespurgt en tax-ansat veninde om det ville være en god ide, og blev frarådet det.

Der er jo ikke nogen der tror på at en farang underholdes af en thai-hustru, og kunne blot foranledige myndighederne til nærmere undersøgelser - med evt. beskatning af hendes 'indkomst' fra ægtemanden.

Det var forklaringen jeg fik - om den holder vand ved jeg ikke.

Har lige kigget paa skatteformularen hvor der ud for "spouse" staar hvis "spouse has no income" og det har hr. Vandango ergo kan fradrag for spouse ikke anvendes i dette tilfaelde.

Der hvor pas nummer osv kommer ind i billedet er hvis spouse has no income. Men laes selv her er et link til formularen.

http://www.rd.go....140360.pdf

vandango
Hvis fruen kan "kringle" et fradrag på sin ægteskabelige status med mig, er det helt i sin orden.

Iøvrigt tillykke Milex. Cool

Fruen har en 15 årig datter, vores yngste på 10 år er desværre ikke adopteret af os endnu, det må jeg så gøre noget ved når jeg kommer derud igen.

Spring til debat: