Se indlæg
 Udskriv debat
Købe Sim Kort i Danmark
ThaiFar
Jeg rejser til Danmark i slutningen af måneden

Er der nogen som kan fortælle mig hvordan jeg kan købe et SIM kort og taletid i Danmark, så jeg kan bruge min smart phone lige efter ankomsten i lufthavnen

Har ikke været hjemme i utallige år, så er en hel nybegynder med hensyn til smart phones, internet osv i DK

Jeg skal osse finde internet til min laptop, eller er der gode gratis Wi-Fi forbindelser i DK så man kan emaile eller bruge Facebook etc?

handy
ThaiFar skrev:

Jeg rejser til Danmark i slutningen af måneden

Er der nogen som kan fortælle mig hvordan jeg kan købe et SIM kort og taletid i Danmark, så jeg kan bruge min smart phone lige efter ankomsten i lufthavnen

Har ikke været hjemme i utallige år, så er en hel nybegynder med hensyn til smart phones, internet osv i DK

Jeg skal osse finde internet til min laptop, eller er der gode gratis Wi-Fi forbindelser i DK så man kan emaile eller bruge Facebook etc?
..

mon ikke lebara sim kan købes i seven ...da vi som oftes starter med at besøge min mor i indre by har jeg flere gange bestilt gratis simkort via deres hjemmeside så kan du tanke taletid fra kiosker på samme måde som du kan i Thailand hos ais du kan også på nettet men der skal du først ha tilsendt en kode ....er selv i Dk på ferie og har hos lebara 30 gb og 10 timers tale også til Thailand for 99 kr der kan købes pakker med mere data og taletid men det dækker mine behov da vi har wifi der hvor vi låner lejlighed ....og du kan bruge din mobil som moden og dele forbindelsen til din laptop .

ThaiFar
Tak handy

Har lige vaeret inde paa Lebara DK's hjemmeside, vil proeve denne

Bruger du en smartphone indkoebt i Thailand?

Og er der nogle problemer med at bruge den i Danmark?

Jeg har en ASUS

Update

Jeg kan ikke bruge Lebara lige nu, da gratis SIM kortet skal sendes til en dansk adresse, og jeg har mest brug for at ringe fra lufthavnen naar jeg ankommer

Det ville vaere godt hvis jeg kan koebe SIM kort i lufthavnen
Redigeret af ThaiFar d. 17/05-2017 15:51

handy
ThaiFar skrev:

Tak handy

Jeg har en ASUS

min er fra Danmark men fruens er fra Thailand no problem .

handy
ThaiFar skrev:

Tak handy

Jeg har en ASUS

Update

Jeg kan ikke bruge Lebara lige nu, da SIM korten skal sendes til en dansk adresse, og jeg har mest brug for at ringe fra lufthavnen naar jeg ankommer
......deres simkort kan normalt også købes i kiosker og så må det da være oplagt de sælges i seven i lufthavnen og så koster de 30 kr eller lignede og så er der 5 eller 10 kr på men ellers er det bare at købe tid med det samme ....de skriver de handles i seven den findes i starten af terminal 2 når du kommer fra terminal 3 ....men måske også inde i selve lufthavnen . https://www.googl...txPEZv5qUQ

jh
ThaiFar skrev:

Tak handy

Jeg har en ASUS

Update

Jeg kan ikke bruge Lebara lige nu, da gratis SIM kortet skal sendes til en dansk adresse, og jeg har mest brug for at ringe fra lufthavnen naar jeg ankommer

Det ville vaere godt hvis jeg kan koebe SIM kort i lufthavnen

Når du kommer i lufthavnen kan du jo også bare logge dig på deres netværk derinde og bruge Skype-Vopium-Voip.Hvis du indbetaler lidt på en af disse kan du bruge det.Jeg foretrækker Skype. Voip er noget bullshit.

Spring til debat: