Notifications
Clear all

Registreringsnumre – Thai Airways


 LC67
(@lc67)
Eminent Member
Tilmeldt: 5 år siden
Indlæg: 16
Topic starter  

Ud over at være Thailands-interesseret, så er jeg også lidt flynørd. Jeg har derfor prøvet at finde ud af, hvilke fly, jeg har fløjet med til Thailand. Ikke kun typen, men de eksakte fly. Jeg har heldigvis været flittig med kameraet på mine rejser, men der er alligevel et par stykker, som jeg ikke har kunnet identificere. Det er i alle tilfælde typen B777-3ALER, men der er en del mulige at vælge imellem.

Jeg har prøvet på diverse fly-tracking sider, planespotting-sider mv. at finde ud af hvilke fly, det kan have været, men når det ligger noget tilbage i tid, så er det ikke så let at finde ud af. Jeg har også tegnet et abonnement på en side, der ligger inde med rigtig mange oplysninger om historiske flyafgange – men lige netop registreringsnumrene er først kommet med fra 2016.

Er der nogen, der har et godt forslag til, hvordan jeg kan finde sådanne informationer? Jeg har skrevet og spurgt Thai Airways – de svarer ikke.

Der er/var tale om følgende afgange:

TG950 BKK til CPH 27. maj 2013 01.20 (Reg.nr. kan være HS-TKK, TKL, TKM eller TKN)

TG950 BKK til CPH 9. november 2013 00.50 (Reg.nr. kan være HS-TKK, TKL, TKM, TKN, TKO, TKP, TKQ eller TKR)

TG950 BKK til CPH 13. august 2014 01.20 (Reg.nr. kan være HS-TKK, TKL, TKM, TKN, TKO, TKP, TKQ, TKR, TKU eller TKV)


   
Citer
Webmaster @ Thailand Portalen
(@webmaster)
Honorable Member Admin
Tilmeldt: 6 år siden
Indlæg: 462
 

Flight Radar 24 har kun 730 dage tilbage og det er mod betaling (business abonnement). Men 730 dage er jo ikke mere end 2 år, så det hjælper dig ikke ret meget.

7 dage tilbage kan i øvrigt ses gratis her: Flight Radar 24

Hvordan du får set så mange år tilbage ved jeg ikke. Er du medlem af Royal Orchid Plus? Kan ikke huske om gamle rejser kan "genkaldes" derinde.

Har du fået sendt billet, kvittering eller et eller andet på mail som måske stadig ligger og kan hives frem igen. Ja bare et skud i tågen.

 


   
SvarCiter
 LC67
(@lc67)
Eminent Member
Tilmeldt: 5 år siden
Indlæg: 16
Topic starter  

Jeg er medlem af ROP, men er først blevet det fornylig, så det hjælper mig ikke. Jeg har prøvet at genkalde de gamle rejser, men det virker ikke.

Jeg har stort set alle gamle billetter, kvitteringer, boarding pass/-slip osv. - problemet er at ingen af dem oplyser hvilket eksakt fly, der er tale om, kun et flight nr. 

Nu er det jo kun for sjov at jeg ville finde disse oplysninger, men det er lidt bemærkelsesværdigt (for ikke at bruge ordet bekymrende) at man først for nylig er begyndt at registrere hvilket eksakt fly, der har fløjet en bestemt rute på en given dag.


   
SvarCiter
 LC67
(@lc67)
Eminent Member
Tilmeldt: 5 år siden
Indlæg: 16
Topic starter  

Update:

Jeg skrev til contact(at)service.thaiairways.com, og spurgte om de havde oplysningerne, jeg ledte efter. Allerede et døgn efter, så fik jeg oplyst registreringsnumrene. 🙂 


   
SvarCiter