Notifications
Clear all

Qatar Airways udvider på Bangkok-rute


(@newsman)
Famed Member Admin
Tilmeldt: 6 år siden
Indlæg: 1090
Topic starter  

Den thailandske hovedstad Bangkok er en af de vigtigste destinationer for Qatar Airways i Asien, og selskabet har gennem de seneste år flere gange udvidet med flere frekvenser på ruten fra Doha til Bangkok.

Nu skruer Qatar Airways igen op for Bangkok-ruten, som også er en populær destination blandt selskabets rejsende fra Københavns Lufthavn.

Qatar Airways tilføjer fra 28. oktober endnu en daglig afgang fra Doha til Bangkok og kommer dermed op på syv daglige forbindelser til den thailandske hovedstad – eller 49 afgange om ugen.

Samtidig øger selskabet yderligere kapaciteten på ruten ved at indsætte en Airbus A380 ind på en af de syv daglige afgange.

Foruden ruten til Bangkok flyver selskabet også fra Doha direkte til Phuket, Chiang Mai og Krabi samt til Pattaya, der blev tilføjet i januar i år som den femte destination i Thailand. Qatar Airways har fire ugentlige forbindelser mellem New Doha International Airport og U-Tapao Rayong Pattaya International Airport.

Qatar Airways har fra 3. september udvidet antallet af forbindelser på ruten fra København til Doha med yderligere fire afgange om ugen, så der i dag i alt er 18 afgange om ugen. Mandag, onsdag, fredag og søndag er der tre afgange fra København til Doha, mens der tirsdag, torsdag og lørdag er to afgange.

Læs nærmere på: Check-in.dk

Link: Qatar Airways

Newsman @ Thailand Portalen
------------------------------------------
Find også Thailand Portalen på:
Facebook - Youtube - Twitter


   
Citer
(@eddie)
Estimable Member
Tilmeldt: 6 år siden
Indlæg: 199
 

Det er skønt, når selskaberne udvider antallet af ruter, alt andet lige vil det betyde lavere priser for os brugere.


   
SvarCiter
(@marianne)
New Member
Tilmeldt: 5 år siden
Indlæg: 1
 

Er der nogen der ved, når man går transit i Doha.

kan der blive problemer når man har medicin med til 2 mdr.

jeg har en seddel fra min læge hvad jeg får.skal der yderligere ting til.

mvh. Marianne


   
SvarCiter
(@eddie)
Estimable Member
Tilmeldt: 6 år siden
Indlæg: 199
 

Hej Marianne.

Nej det skal du ikke være nervøs for, har rejst mange gange via Doha, og for nemhedens skyld smider du bare medicinen i din kuffert.


   
SvarCiter
John
 John
(@john)
Medlem
Tilmeldt: 6 år siden
Indlæg: 13
 

Hvis det er livsvigtig medicin, så tag for en sikkerheds skyld 4-5 dage med i håndbaggagen, i tilfælde af at din kuffert skulle blive forsinket.


   
SvarCiter
(@eddie)
Estimable Member
Tilmeldt: 6 år siden
Indlæg: 199
 

Så blev der lige bestilt en lille hurtig 3 ugers tur i marts/april med Qatar til 4200 og hjem lige før vand plaskeriet begynder. Så mangler vi bare kursen vender radikalt.


   
SvarCiter
(@magicdude)
New Member
Tilmeldt: 5 år siden
Indlæg: 2
 

Ville ønske det var mig. 🙂


   
SvarCiter