Notifications
Clear all

Thailandsk topklub snupper 21-årig dansker


(@newsman)
Famed Member Admin
Tilmeldt: 6 år siden
Indlæg: 1092
Topic starter  

Den tidligere OB- og Brøndby-keeper Michael Falkesgaard drog i januar fra FC Midtjylland til Bangkok United i Thailand, og han har nu fået selskab af endnu en dansker.

Port FC, der ligger treer i Thai League, har således skrevet tre og et halvt år med den 21-årige offensivspiller Sammy Slot, der senest repræsenterede Herfølge Boldklub. 

- Min mor er fra Thailand, så jeg har fået dobbelt statsborgerskab, så jeg ikke tæller med som udlænding, siger Slot til bold.dk og fortsætter om sit skifte: 

- Det seneste år tid har jeg hørt fra nok syv-ti agenter, der alle ville hjælpe mig til Thailand, og det var ærligt talt lidt overvældende.

- Jeg vidste jo ingenting om fodbold i Thailand eller om agenterne, så det var lidt svært at finde ud af, hvem jeg kunne stole på, og hvad der var bedst for mig.

- Til slut valgte jeg en agent, der netop havde hjulpet en af ligaens største stjerner til Thailand fra Schweiz. Men han var meget langsom til at svare, når jeg henvendte mig, og transfervinduet var ved at lukke, så det hele var lidt nervepirrende.

- I stedet valgte jeg en anden agent, der blev ved med at presse på, og et par dage senere havde jeg en billet i hånden og skulle af sted.

Slot var forleden med i truppen, da Port FC gæstede Bangkok United med Michael Falkesgaard mellem stængerne. 

- Min agent er rigtig god og hjælper mig med alt. Derudover er der masser mennesker i klubben, der træder til, når jeg har behov for noget. Og Michael har jo masser af erfaring og har været herovre noget længere end mig, så han kan hjælpe mig. 

Slot er trods den indtil videre begrænsede spilletid allerede blevet populær.

Læs nærmere på: Bold.dk

Newsman @ Thailand Portalen
------------------------------------------
Find også Thailand Portalen på:
Facebook - Youtube - Twitter


   
Citer
(@eddie)
Estimable Member
Tilmeldt: 6 år siden
Indlæg: 199
 

Det er spændende med de danske navne i Thailand. Standarden er jo ikke så høj som i DK, så de burde kunne få succes.


   
SvarCiter