Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: køretid

Oprettet af rolan d. 04/09-2005 21:54
#1

hej hvor lang tid vil det tage at køre fra bankok til loei
med bil der er ca 550 km
men er jo godt klar over at vejene ikke er som i dkSmile

Oprettet af torben mustang d. 05/09-2005 01:04
#2

Nej vejene er bedre i ThailandPfft

Oprettet af rolan d. 05/09-2005 05:38
#3

det vil sige en 6 timerGrin

Oprettet af rinpoche d. 05/09-2005 17:46
#4

Hej Rolan,

Kan ikke sige dig hvor lang tid det tager i personbil, da jeg kun har kørt strækningen i bus, da vi med skolen skulle til bjerget og nationalparken Phu Kradung.
Førte dagbog fra turen, da det var obligatorisk Sad 10 timer tog det alene fra bkk (og det var endda om natten) ,vi startede langt sydligere, skulle blot skifte bus i bkk.
Loei! Den smukkeste provins i Isan! Rigtig god tur.

mvh
rinpoche


Oprettet af Healer d. 05/09-2005 22:41
#5

Hey Rolan - Hvornår skal du på køretur??
Det tager omkring 8-9 timer - du skal vel også stoppe lidt undervejs, og det kommer selvfølgelig an på hvilket tidspunkt på døgnet du kører.
Du kan køre nordpå via Saraburi og videre nordligt over Phetchabun mod Loei. Det er faktisk gode veje det meste af tiden, men selvfølgelig mange steder med City Limit...

Du kan også bruge lidt ekstra tid og køre over Khon Kaen og derfra nord-vest mod Loei - det er en rigtig smuk vej...

Eller blot via Ayuttuya videre op forbi Lopburi...

Der er virkelig smukt omkring Loei - skal selv derop et par dage omkring d. 30. september...

God tur fra GrinHealerGrin - René


Oprettet af rolan d. 06/09-2005 21:02
#6

jeg håber at det blir i næste måned men er bange for at det kun blir konen der rejser bileterne skal jo også betales

men ellers ville jeg køre derop og stoppe nogle steder og overnatte og opleve natur og menesker
men det blir nok når vi køre tilbage da konen nok har travelt med at komme hjem til familien hun har ikke været hjemme i 8 år

men jeg glæder mig ekstremt til at komme derned se naturen national parker og fiske efter akvariefisk små skovsøger og junglen
men naturligvis glæder jeg mig til at møde min familie specielt svigermor og bo i den lansby min kone kommer fraGrinGrinGrin

Oprettet af christian-s d. 07/09-2005 09:19
#7

Af sted Rolan - det bliver helt sikkert alle tiders tur !

Oprettet af Healer d. 07/09-2005 17:53
#8

Du kan da lige sende en besked hvis du kommer til Loie i oktober, så kunne vi da drikke en kop, et eller andet, sammen dernede...

Ellers bare god tur, hvis du da kommer afsted...

Bedste hilsen fra GrinHealerGrin - René

rolan skrev:
jeg håber at det blir i næste måned men er bange for at det kun blir konen der rejser bileterne skal jo også betales

men ellers ville jeg køre derop og stoppe nogle steder og overnatte og opleve natur og menesker
men det blir nok når vi køre tilbage da konen nok har travelt med at komme hjem til familien hun har ikke været hjemme i 8 år

men jeg glæder mig ekstremt til at komme derned se naturen national parker og fiske efter akvariefisk små skovsøger og junglen
men naturligvis glæder jeg mig til at møde min familie specielt svigermor og bo i den lansby min kone kommer fraGrinGrinGrin

Oprettet af rolan d. 07/09-2005 20:14
#9

det vil jeg gøre det er sist i oktober til sist november så der er lidt længere tidSmile