Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: hotel i bangkok
Oprettet af
Bjarne30 d. 13/09-2005 20:06
#1
Hej jeg har lige været i bangkok i 4 dag og bor på et hotel til 500 baht om dag det er et fin sted og man for noget godt mad der.
[url]www.nirangrand.com[/url] E.mail [mail][/mail]
Niran grand hotel Bangkok
81/1 soi udomsuk, sukhumvit 103 road
bangna bangkok 10260
tel 0066236100806
Vis det er noget
Hilsen Bjarne
Redigeret af
John d. 13/09-2005 20:29
#2
Det ser pænt ud til prisen - ligger det i nærheden af en SkyTrain station ?
Oprettet af
Bjarne30 d. 14/09-2005 20:30
#3
Det koster ca 40 baht i taxi at kom ind til skytrain.
#4
Hej Christian,
Der ser ud til at det ligger ikke langt fra Ekkamai Station:
http://www.hotelt...it_map.htm
http://www.hotelt...etails.htm
M.v.h., M. Rasmussen

#5
christian-s skrev:
Det ser pænt ud til prisen - ligger det i nærheden af en SkyTrain station ?
Hej Christian-s,
Dette hotel her har måske din interesse, da den er i en rimelig afstand fra
Pantip Plaza-MBK-Pratunam :
http://www.bangko...accom.html
Jeg håber at der er nogle som kan give førstehånd oplysninger om hotellet. Som "tilgift" har de dette tilbud (som har været "efterlyst" under telefoni) :
Internet Cafe' : PCs for internet users which charged only 30 Baht per hour. We also have both LAN and Wireless LAN for those who bring their own notebooks.
M.v.h., M. Rasmussen

Oprettet af Good for Falang d. 19/09-2005 18:03
#6
Dette hotel ser godt ud, jeg vil prøve at bo der næste gang jeg er i Bangkok.
Good for Falang
#7
Det ser fedt ud, og god pris med 650 bath inklusive american breakfast og 30 min. internet. Jeg vil klart overveje dette hotel næste gang i Bangkok.
Der står ikke umiddelbart hvad et double-room koster. Der står heller ikke om f.eks. deres internet kun du'r i caféen eller om f.eks. wireless også du'r i nogle værelser.
Oprettet af
lau d. 20/09-2005 02:40
#8
joh der gør, 700 b. for et dobbelt.
Oprettet af
lau d. 20/09-2005 02:40
#9
joh der gør, 700 b. for et dobbelt.
Oprettet af
lau d. 20/09-2005 02:41
#10
hovsa jeg fik trykket den af 2 gange.
#11
ah, der var en side jeg ikke havde set (havde forventet oplysningerne stod på siden med billede af værelsestyperne eller på bestillingssiden).
Oprettet af mugge d. 20/09-2005 20:36
#12
hejsa alle sammen..
Vil lige høre om nogen har boet på Ambassador Hotel i bkk??Vil gerne lige høre lidt omkring hotellet
Oprettet af
benjamin d. 20/09-2005 20:49
#13
jeg har boet på Ambassador Hotel i december 2003,efter min menig fine forhold,men meget dårligt kunde behandling.
min kone som er thai måtte ikke komme med op på værelset,før elevator manden havde kontroleret om hun hvar indskrevet.
hvad ville i sige hvis det var jeres kone der blev antastet som barpige,jeg sætter aldrig mine ben på Ambassador Hotel mere,da der bliver delt lussinger ud næste gang,nogen holder min kone hen,fordi de tror hun er bar pige.
Oprettet af
mam d. 01/10-2005 23:54
#14
Hej boede på Ambassador i sommers, stort hotel men med rimelig gamle værelser. Det mest positive er morgenmaden (enormt udvalg) og beliggenheden 3 minutter fra Sky Train Nana st. og tæt på Nana Plaza hvis det skulle havde interesse?


#16
Hej Nicefarang,
Linket er nok "afgået" ved døden, man får et "mærkeligt" hjemmeside der hvor man vil have forventet at hotellet vil "popup". Men anyway prøv dette link i stedet:
http://www.hotelt...ommodation
M.v.h., M. Rasmussen
