Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: hotel i bangkok

Oprettet af Bjarne30 d. 13/09-2005 20:06
#1

Hej jeg har lige været i bangkok i 4 dag og bor på et hotel til 500 baht om dag det er et fin sted og man for noget godt mad der.

[url]www.nirangrand.com[/url] E.mail [mail][/mail]

Niran grand hotel Bangkok
81/1 soi udomsuk, sukhumvit 103 road
bangna bangkok 10260

tel 0066236100806

Vis det er noget

Hilsen Bjarne

Redigeret af John d. 13/09-2005 20:29

Oprettet af christian-s d. 14/09-2005 11:48
#2

Det ser pænt ud til prisen - ligger det i nærheden af en SkyTrain station ?

Oprettet af Bjarne30 d. 14/09-2005 20:30
#3

Det koster ca 40 baht i taxi at kom ind til skytrain.

Oprettet af falang yao d. 14/09-2005 21:10
#4

Hej Christian,
Der ser ud til at det ligger ikke langt fra Ekkamai Station:


http://www.hotelt...it_map.htm



http://www.hotelt...etails.htm


M.v.h., M. Rasmussen Cool

Oprettet af falang yao d. 19/09-2005 14:37
#5

christian-s skrev:
Det ser pænt ud til prisen - ligger det i nærheden af en SkyTrain station ?


Hej Christian-s,

Dette hotel her har måske din interesse, da den er i en rimelig afstand fra Pantip Plaza-MBK-Pratunam :


http://www.bangko...accom.html


Jeg håber at der er nogle som kan give førstehånd oplysninger om hotellet. Som "tilgift" har de dette tilbud (som har været "efterlyst" under telefoni) :
Internet Cafe' : PCs for internet users which charged only 30 Baht per hour. We also have both LAN and Wireless LAN for those who bring their own notebooks.

M.v.h., M. Rasmussen Cool

Oprettet af Good for Falang d. 19/09-2005 18:03
#6

Dette hotel ser godt ud, jeg vil prøve at bo der næste gang jeg er i Bangkok.

Good for Falang

Oprettet af christian-s d. 19/09-2005 22:09
#7

Det ser fedt ud, og god pris med 650 bath inklusive american breakfast og 30 min. internet. Jeg vil klart overveje dette hotel næste gang i Bangkok.

Der står ikke umiddelbart hvad et double-room koster. Der står heller ikke om f.eks. deres internet kun du'r i caféen eller om f.eks. wireless også du'r i nogle værelser.

Oprettet af lau d. 20/09-2005 02:40
#8

joh der gør, 700 b. for et dobbelt.

Oprettet af lau d. 20/09-2005 02:40
#9

joh der gør, 700 b. for et dobbelt.

Oprettet af lau d. 20/09-2005 02:41
#10

hovsa jeg fik trykket den af 2 gange.

Oprettet af christian-s d. 20/09-2005 11:07
#11

ah, der var en side jeg ikke havde set (havde forventet oplysningerne stod på siden med billede af værelsestyperne eller på bestillingssiden).

Oprettet af mugge d. 20/09-2005 20:36
#12

hejsa alle sammen..
Vil lige høre om nogen har boet på Ambassador Hotel i bkk??Vil gerne lige høre lidt omkring hotellet

Oprettet af benjamin d. 20/09-2005 20:49
#13

jeg har boet på Ambassador Hotel i december 2003,efter min menig fine forhold,men meget dårligt kunde behandling.
min kone som er thai måtte ikke komme med op på værelset,før elevator manden havde kontroleret om hun hvar indskrevet.
hvad ville i sige hvis det var jeres kone der blev antastet som barpige,jeg sætter aldrig mine ben på Ambassador Hotel mere,da der bliver delt lussinger ud næste gang,nogen holder min kone hen,fordi de tror hun er bar pige.

Oprettet af mam d. 01/10-2005 23:54
#14

Hej boede på Ambassador i sommers, stort hotel men med rimelig gamle værelser. Det mest positive er morgenmaden (enormt udvalg) og beliggenheden 3 minutter fra Sky Train Nana st. og tæt på Nana Plaza hvis det skulle havde interesse? WinkWink

Oprettet af nicefarang d. 02/10-2005 05:58
#15

www.nirangrand.com

virker ikke hos mig ?

Oprettet af falang yao d. 02/10-2005 18:56
#16

Hej Nicefarang,
Linket er nok "afgået" ved døden, man får et "mærkeligt" hjemmeside der hvor man vil have forventet at hotellet vil "popup". Men anyway prøv dette link i stedet:


http://www.hotelt...ommodation


M.v.h., M. Rasmussen Cool