#1
Har læst diverse jobopslag herinde, men prøver alligevel lige at smide en hilsen ud til jer alle herinde.
Jeg søger arbejde ligesom alle andre gør. Hvis I mangler medarbejdere, så kan I skrive til mig, så kan jeg sende mit cv når i sender mig jeres emailadresse.
Jeg er af thailandsk herkomst, blev adopteret i 1984. Jeg har en juridisk baggrund. Behersker thai, dansk, engelsk, tyrkisk og tysk.
Jeg søger arbejde indenfor:
- sprog/kommunkation
- kontor/indkøber
- Salg
- HR
- Ledelse
Håber at høre fra jer.
På forhånd tak.
#3
Tak for forslaget, men det var meningen at jeg også skal tjene når jeg får arbejder. Det i Kongehuset er ulønnet.
Tak for beskederne i indbakken, men det er job her i DK og IKKE i Thailand... :-)