Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: Thai/dansk søger job i DK

Oprettet af Deaktiveret d. 18/10-2010 01:38
#1

Har læst diverse jobopslag herinde, men prøver alligevel lige at smide en hilsen ud til jer alle herinde.

Jeg søger arbejde ligesom alle andre gør. Hvis I mangler medarbejdere, så kan I skrive til mig, så kan jeg sende mit cv når i sender mig jeres emailadresse.

Jeg er af thailandsk herkomst, blev adopteret i 1984. Jeg har en juridisk baggrund. Behersker thai, dansk, engelsk, tyrkisk og tysk.

Jeg søger arbejde indenfor:

- sprog/kommunkation
- kontor/indkøber
- Salg
- HR
- Ledelse

Håber at høre fra jer.

På forhånd tak.

Oprettet af ubon lynge d. 18/10-2010 05:39
#2

Praktikantstillinger ved Kongehuset Wink


http://kongehuset...p?id=26081

Oprettet af Deaktiveret d. 18/10-2010 10:20
#3

Tak for forslaget, men det var meningen at jeg også skal tjene når jeg får arbejder. Det i Kongehuset er ulønnet.

Tak for beskederne i indbakken, men det er job her i DK og IKKE i Thailand... :-)