Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: Danske varer i Ban Chang.

Oprettet af ban-chang d. 04/11-2010 04:31
#1

Hej, er ny her, men vil da lige dele denne nyhed.
Dansk Bageri i Ban-Chang åbnede Søndag d. 31 Oktober.
Dansk brød, og forøvrigt også pålæg, leverpostej mm.
Samtidig kan jeg jo ligeså godt reklamere for mit nye website,
http://ban-chang.dk


Har lige rettet dit link.
Admin.

Redigeret af John d. 04/11-2010 06:57

Oprettet af jesperfrb d. 04/11-2010 04:44
#2

tillykke med det, men dit link virker ikke!

Redigeret af jesperfrb d. 04/11-2010 04:48

Oprettet af thaikurt1 d. 04/11-2010 04:47
#3

Hej ban-chang.

Jeg har hørt en lille fugl synge om at der skulle være åben et dansk sted i ban-chang.

Vil se på din hjemmeside hvad du har.

Link virke ikke

Redigeret af thaikurt1 d. 04/11-2010 05:04

Oprettet af ban-chang d. 04/11-2010 04:56
#4

Hej, link skulle gerne virke nu, min fejl.
Må hellere lige oplyse om at jeg ikke har noget med
Bageri eller andet at gøre. Kun hjemmesiden.
Hej til alle.

Redigeret af ban-chang d. 04/11-2010 04:59

Oprettet af rickyn d. 04/11-2010 08:10
#5

har været ved den danske bager i baan chang . og fået morgen buffe . har ikke fået så godt brød og pålæg før i thailand . det var bare rigtig godt og så til en remlig pris også . det er bare suppert . kan kun råde jer til at tag ned og smage alle de dejlig ting han har . mvh rickyn Wink

Oprettet af Nirvana d. 04/11-2010 19:13
#6

Er der ikke en adresse i tilfælde af man skulle få løst til at kigge forbig
for jeg kunne ikke finde den på hjemmesiden

Oprettet af rickyn d. 05/11-2010 02:43
#7

den nye bager ligger i ban-chang . det er ved lotus pakering hus lige over for .der hænger et stort dansk flag uden for . så man kan ikke ondgå at se hvor bager er .

Oprettet af ban-chang d. 05/11-2010 05:05
#8

Har opdateret siden med et nyt kort, og en kort beskrivelse om hvor bageriet ligger.