Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: phuket i januar...phuket-valhalla.com
Oprettet af
solmand d. 03/10-2005 21:08
#2
valhalla er et hotel med mega fart på og rigtig mange dumme fulde svensker.
mvh Olsen
Oprettet af Good for Falang d. 03/10-2005 23:06
#3
Valhalla blev lukket for 3 år siden af det Thailandske politi, fordi der var ansat bar piger på 16 år, det var dengang.
Good for Falang
#4
Er en dansker (Jan) som har hotellet, han elsker og spille dart samt og drikke men er en ok fyr, har vært innen om stedet noen ganger (fest) der er en lille svømmepøl samt en del fester der, det ligger også veldig sentralt, men er nok mest for unge folk som elsker fest, var der sist i juli så det er ikke lukket nu.
Oprettet af
Flarup d. 22/11-2006 14:57
#5
Jeg kan varmt anbefale dette sted og er ejet af en Dansk gut der hedder Jan Jensen. Der er en super service og mange gode råd om at være turist i Thailand. De har i øvrigt fået en ny hjemmeside.
[url]www.v-plaza.dk[/url]
Mvh
Flarup
Davser flarup
Jeg lavede din henvisning om til et aktivt link
bamsen
Oprettet af
ebeth d. 22/11-2006 15:49
#6
- Det er ikke kun forsiden, der er fyldt med fejl. En blanding af dansk og engelsk! Hvad er en delfin fisk for noget

Oprettet af
ebeth d. 22/11-2006 15:50
#7
- Glemte at skrive at det ser ud som om folk har det sjovt der!
vh Ebeth
Oprettet af
rinpoche d. 22/11-2006 17:14
#8
ebeth skrev:
- Det er ikke kun forsiden, der er fyldt med fejl. En blanding af dansk og engelsk! Hvad er en delfin fisk for noget

Dolphin fish? Det er en dorado!
Man er vel lystfisker
mvh
rinpoche