Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: Profil og Thai-piger i debatten?

Oprettet af Robert Kronberg d. 05/10-2005 11:19
#1

Hej,

Jeg undrer mig over, om det mest er danske mænd, der er med i debatten. Jeg synes i det hele taget en profil kunne være interesant, måske via afstemning, eller på anden vis:

1) THAI-KVINDER:
Hvor mange Thai-kvinder er med i debatten, eller i al fald med på et kigger som tilmeldt bruger. Og er nogen af disse barn af en Thai, der er gift med en dansker?

2) THAI-MÆND:
Hvor mange Thai-mænd er med, barn af en Thai gift med en dansker?

3) EURO-ASIANS:
Hvor mange euro-asians er med, mænd og kvinder, og hvor bor de?

4) DANSKE MÆNDS BOPÆL:
Hvor mange er de danske (mænd) bor fast i Thailand (altså ikke bare et par måneder om året og med hus/lejlighed i Danmark)?

5) MØDESTEDET:
Hvor mødte du din kone/kæreste? I Thailand, i Danmark? Arrangeret? Via venner? Via internet? Tilfældigt på en bar? Tilfældigt i et bar-område? Tilfældigt i et turist-område? Tilfældigt på gåtur i Isan? Har hun været gift med farang før, eller med en Thai? Har hun børn? Holdt i Thai-bryllup med sinsot og hele pivtøjet. Har I, eller planlægger i at få børn?

6) SPEJL:
Og har I selv været gift med en Thai før, eller haft et fast forhold med en? Og har I selv være gift med en dansker før, og har I børn?

Det var nok for meget at spørge om...

Hilsen, Robert

Oprettet af jc d. 05/10-2005 12:58
#2

Hej Kronberg,

Du glemte at spørge, om der er nogen danske mænd, der er gift med en danske kvinde! Grin

mvh jc

Oprettet af Robert Kronberg d. 05/10-2005 17:12
#3

Hej,

jc skrev:
Hej Kronberg,
Du glemte at spørge, om der er nogen danske mænd, der er gift med en danske kvinde! Grin
mvh jc


GrinGrinGrin åh ja...

Oprettet af thaikurt1 d. 05/10-2005 19:14
#4

Jeg vil godt svare dig

De forste 3 kan jeg ikke svare dig paaShock

Ja bo fast i Thailand hele aaret i har det i naesten 2 aar Cool

Jeg mode min i et bathtaxa da jeg skulle en tur til Pattaya og lige siden har vi vaere sammen naar jeg da ikke har vaere i Danmark.Grin

Min har ikke vaere gift med en thai med har 2 piger sammen med ham.Sad

Vi har en son po 18 mdr sammen.Pfft

Jeg er ikke blivet gift i nu men det skal snart ske den bliver et stille bryllup.Wink

jeg har vaere gift med en Dansk dame Sad

Redigeret af thaikurt1 d. 05/10-2005 19:16

Oprettet af dthai d. 07/10-2005 15:33
#5

Du glemte også at spørge, om der er nogen danske damer, der er gift med en Thai mandGrin

Oprettet af commandertorp d. 07/10-2005 18:10
#6

well jeg kan ikke svare på de første ! me jeg har været gift med en dansk kvinde før uden det store held. - nu er jeg så bosat i Thailand og har fundet min kærlighed her.