Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: Thai Airways får bedre produkt på København og Stockholm

Oprettet af Pratunam d. 08/03-2011 08:11
#1


http://www.takeof...news/20755


vh Pratunam



DET VAR OGSÅ PÅ TIDE!!!

Oprettet af jc d. 08/03-2011 09:32
#2

Belært af erfaring, så lad os vente og se om historien holder vand.

Oprettet af natty d. 08/03-2011 10:05
#3

Jeg tvivler også lidt på at det går så hurtigt, da Thai flyver med en speciel konfigureret 747 på Stockholm og København.
Jeg tror først at de putter underholdingssystem og evt. dermed nye økonomisæder ind på de udgaver som allerede har fået installeret den nye first- og businessclass, og som ikke benyttes på Scandinavien. Ville det ikke være mere logisk? Men jeg kan jo tage fejl.

Oprettet af Jeppe C d. 09/03-2011 14:33
#4

Undrer mig lidt over at de bruger penge på at opgradere de gamle deres gamle 747-400, når de har bestilling på en ordentlig røvfuld nye fly.