Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: JUBIIII - Konen har fået opholdstilladelse
Oprettet af
Bjarne d. 21/10-2005 13:22
#2
Hej Christian
- jamen, hvad kan man sige. Borset fra boller fra Kohberg og et STORT TILLYKKE.


/ bjarne
#3
Det var da dejligt for jer - det er rart når tingene lykkes, stort tillykke til jer begge.

Oprettet af Suk Rak Ning d. 21/10-2005 15:09
#4
Det vælter jo ind med lykkelige historier, der er snart ikke et øje tørt, hvor er det da dejligt, nu må jeg hejse flaget igen
Tillykke
Mvh. Suk............................

#5
Hej Christian og Duan,
Hvor skal man afleverer "Rosen", selv om thai foretrækker "Risen".
Hjertelig tillykke med den første "rakettrrin".
Håber at det smitter af og at det også lykkes for Suk en dag i fremtiden (han har et tidshorisont der siger 2025)
M.v.h., M. Rasmussen

Oprettet af
samee d. 21/10-2005 15:47
#6
Tillykke tillykke til jer begge, dejligt at høre.




Oprettet af
Stampe d. 21/10-2005 17:08
#7
Tillykke Christian & Duan med den opholdstilladelsen !



Oprettet af
isaan d. 21/10-2005 17:23
#8
tillykke med opholds. til jer begge
Hilsen Isaan

#9
deterdarart at høre at NOGET kan lykkedes i DK ! Tillykke fra Khonkaen

Oprettet af
rolan d. 21/10-2005 20:52
#10
hej cristian og duan
hjertelig tillykke med opholdstilladelsen

Oprettet af MisterM d. 21/10-2005 21:52
#11
Ja stort til lykke til jer begge
Det er dejligt at høre at det lykkedes trods de skrappe regler
Held og lykke til begge to

Redigeret af MisterM d. 21/10-2005 21:59
Oprettet af
Rasmus d. 21/10-2005 23:45
#12
Tillykke med opholdstilladelsen!
Nu begynder så det virkelige liv, hvor i kan koncentrerer jer om fremtiden. Uden at leve med en usikkerhed om hun får lov at blive eller ej.
Held og lykke!
Hilsen Rasmus
Oprettet af
swaddii d. 22/10-2005 01:34
#13
Hej Christian og Duan!
Vi dvs (sirorat og Falang )
ønsker jer tillykke,håber i for det godt sammen

Måske vi mødes engang ,kan godt lide dine gode indlæg
(Swaadii Khraap),(Swaadii Kaa)

#14
Tak for alle de venlige ord.
#15
"Rigtige venner kan ej købes for Guld..........................."

Eller var det :
"That's was what friends are for..........................."
Oprettet af
petergm d. 26/10-2005 22:55
#16
Hej Christian,
Der skal lyde et noget forsinket, men STORT TILLYKKE!!! Jeg håber på samme "nemme" sagsbehandling, når/hvis vi søger opholdstilladelse til min kæreste.
Frygten for Udlændingestyrelsens beslutning (hvad angår min kærestes og mit forhold) lurer dog allerede nu, ikke mindst efter at have set DR1 i aften med indslag fra sidste uges samme program. I aften var det en dansker som var gift med en amerikaner, sidste uge en dansker gift med en vietnameser, ingen af dem kunne få opholdstilladelse. I hvert fald ikke uden gevaldig kamp!
Min situation er dog ikke lig deres, og umiddelbart føler jeg at jeg har en "god sag" hvis vi søger om opholdstilladelse. Forskellen er umiddelbart at jeg er dansk statsborger over 28 år, har et, ifølge US, vellønnet job, og at min kæreste har besøgt mig i DK og til fulde har overholdt reglerne.
Derfor synes jeg selv jeg har en "god sag", men uhh....jeg frygter US....!!! Forstår ikke, hvorfor det skal være sådan...???
Mvh.
Peter