#1
Hej.
Nu har min Kone og hendes 2 drenge boet her i Danmark i snart 4 år og tiden er kommet hvor drengene skal en tur til Thailand på ferie ved deres Far.
Faderen er godt ved muffen, og planlægger at komme til København en uge før de skal flyve, så han kan tage dem med tilbage da de aldrig har fløjet alene før.
Han efterlyser et invitationsbrev i den forbindelse og det skriver jeg selvfølgelig. Mit spørgsmål er:
Er det nok at skrive et brev, underskrive det og derefter skanne det og sende til ham pr. mail eller skal det være originalbrev og derved sendt pr. normal post?
Skal han i øvrigt have et invitationsbrev når nu han er økonomisk velfunderet og har eget firma i Thailand ?
Hvis han skal det, så er det da ikke nemt for turister der ikke kender nogen i Danmark at komme her og "brænde" penge af til fordel for det danske samfund :-)
Ser frem til et hurtigt svar.
Mvh./Christian
Oprettet af sleipner d. 11/05-2011 20:13
#2
Hej Christian
Du skal ha fat i en formular der hedder VU2 og faderen kommer heller ikke uden visaansøgning
Du gogler bare eller finder den på UM eller nyidanmark.
http://www.nyidan...du_soeger/
Redigeret af sleipner d. 01/01-1970 02:00
#3
Christian skrev:
Hej.
Nu har min Kone og hendes 2 drenge boet her i Danmark i snart 4 år og tiden er kommet hvor drengene skal en tur til Thailand på ferie ved deres Far.
Faderen er godt ved muffen, og planlægger at komme til København en uge før de skal flyve, så han kan tage dem med tilbage da de aldrig har fløjet alene før.
Han efterlyser et invitationsbrev i den forbindelse og det skriver jeg selvfølgelig. Mit spørgsmål er:
Er det nok at skrive et brev, underskrive det og derefter skanne det og sende til ham pr. mail eller skal det være originalbrev og derved sendt pr. normal post?
Skal han i øvrigt have et invitationsbrev når nu han er økonomisk velfunderet og har eget firma i Thailand ?
Hvis han skal det, så er det da ikke nemt for turister der ikke kender nogen i Danmark at komme her og "brænde" penge af til fordel for det danske samfund :-)
Ser frem til et hurtigt svar.
Mvh./Christian
Det må være denne:
http://www.nyidan...n_visa.pdf
Fax, scan via email, eller post er ligegyldigt.
Hilsen, Robert