Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: Gulf Air

Oprettet af b_j3ns3n d. 17/05-2011 20:15
#1

Klassisk spørgsmål...

er det noget værd..?

takker Smile

Oprettet af Joern d. 18/05-2011 10:05
#2

Jeg havde det samme spørgsmål og spurgte så en veninde som har boet i Dubai i mange år. Hun har fløjet med dem flere gange og sagde at dem kan vi roligt booke hos. Det har jeg så gjort. 4100 i juli måned er sgu en god pris :-)

Oprettet af b_j3ns3n d. 18/05-2011 17:15
#3

sjovt nok også der jeg skal afsted.. juli august Grin

ingen andre bud ? Smile