Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: Netværk i Chaing Mai

Oprettet af Rie d. 13/07-2011 23:44
#1

Netværk i Chiang Mai



Er der et sted hvor man kan opbygge et netværk både personligt og arbejdsmæssigt. Kender godt Dansker baren, det er ikke lige det jeg søger.
Har boet i Vietnam og hver den anden tirsdag i mdr, mødtes vi på ambassaden, kun for at hygge og networking, er der et sted i Chang Mai ?
Kommer til Chang Mai i begyndelsen af oktober

Rie

Oprettet af Rie d. 26/07-2011 23:32
#2

Slet ingen info om netværk i Chiang Mai, mødested for at møde andre til sjov, hjælp med diverse osv...????

Oprettet af Willum d. 29/07-2011 18:14
#3

Hvad med at melde dig ind i Chiang Mai Expat Club? . Der eksisterer ikke en Skandinavisk xpatclub i Chiang Mai

Oprettet af Robert Kronberg d. 29/07-2011 20:32
#4

Rie skrev:
Netværk i Chiang Mai



Er der et sted hvor man kan opbygge et netværk både personligt og arbejdsmæssigt. Kender godt Dansker baren, det er ikke lige det jeg søger.
Har boet i Vietnam og hver den anden tirsdag i mdr, mødtes vi på ambassaden, kun for at hygge og networking, er der et sted i Chang Mai ?
Kommer til Chang Mai i begyndelsen af oktober

Rie


Ambassaden i Thailand arrangere ikke netværk - og slet ikke i Chiang Mai.

Men det danske handdelskammer har netværksmøder i Bangkok, og Skandinavisk Samfund Siam holder en årlig middag på en skandinavisk ambassade i Bangkok, altså hos ambassadøren.

Hilsen, Robert

Oprettet af AndersM d. 30/07-2011 16:39
#5

Hej
jer har hørt at der en lille gruppe dansker som forsøger at mødes hver den første lørdag i måneden, så der er noget i Chaing mai

Oprettet af Rie d. 30/07-2011 21:44
#6

Tak for alle svarene, tror jeg nu kan klare mig :-)

Rie