Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: Billetter med Emirates
#1
Jubiii
har lige købt billetter hos Emirates, Cph-Dubai, Dubai-Bangkok. ud 2. januar, og hjem slut februar.
2 voksne og 3 børn for 21200kr. Det er jeg super tilfreds med. Havde egentlig direkte billet med Thai, men den sneg sig op på lige knap 34000kr. Så med den besparelse kan vi godt holde de 4 timers venten ud i Dubai.
Oprettet af
Jeppe C d. 02/08-2011 16:59
#2
Det er ikke kun prisen der er god, deres fly er også meget nyere og der er skærme i deres sæder

#3
Jeppe C skrev:
Det er ikke kun prisen der er god, deres fly er også meget nyere og der er skærme i deres sæder

Og servicen på højde med Thaiair mindst, og bedre end de andre som flyver direkte fra Cph. Måske i får fornøjelsen af at prøve deres A 380 på strækningen fra/til bkk. Men i hvert tifælde godt med endnu en mulighed udaf cph. Så får 'østdanskere' / (samt) Halvsvenskerne

den mulighed for at flyve med Emirates, som vi andre fra Hovedlandet har haft igennem en årrække. Kan forøvrigt se at Emirates flyver dobbelt fra Hamburg hver anden dag fremover. Men mon ikke det bliver til daglige dobbeltture når de efterhånden får leveret flere af deres +100 longhaul fly som de stadig har i ordre
Oprettet af
Theobald d. 02/08-2011 17:53
#4
Vi købte også billet med Emirates for 2 uger siden. Afrejse 2. januar og hjem 2. marts. Pris 11.436 kr. for 2 voksne.
#5
Theobald skrev:
Vi købte også billet med Emirates for 2 uger siden. Afrejse 2. januar og hjem 2. marts. Pris 11.436 kr. for 2 voksne.
Så ses vi måske ombord:-)
Glæder mig til at prøve 380 fra Dubai:-)
Oprettet af
TG950 d. 03/08-2011 11:13
#6
jimmikoldenborg skrev:
Theobald skrev:
Vi købte også billet med Emirates for 2 uger siden. Afrejse 2. januar og hjem 2. marts. Pris 11.436 kr. for 2 voksne.
Så ses vi måske ombord:-)
Glæder mig til at prøve 380 fra Dubai:-)
vidste ikke at Emirates fløj A380, DBX > BKK ( er du helt sikker på det

)
#7
TG950 skrev:
jimmikoldenborg skrev:
Theobald skrev:
Vi købte også billet med Emirates for 2 uger siden. Afrejse 2. januar og hjem 2. marts. Pris 11.436 kr. for 2 voksne.
Så ses vi måske ombord:-)
Glæder mig til at prøve 380 fra Dubai:-)
vidste ikke at Emirates fløj A380, DBX > BKK ( er du helt sikker på det

)
Men de bruger altså A 380 bkk-DBX. Først var det med afg. 2120 bkk / 0850 DBX. Nu ændrer de vist løbende så afg. DBX 03xx er A 380.
og afg bkk 01xx er A 380. har selv fløjet med A380 på disse tidspunkter. Men der bliver jo nok flere af deres afgange som bliver med 380 fremover. efterhånden som de bliver leveret.
Oprettet af
jens d. 03/08-2011 11:47
#8
FLyene med numrene EK384 DXB-BKK og
EK385 BKK-DXB er A380.
De 3 andre daglige afgange på ruten flyves pt med B777 som jeg også kan se de begynder at bruge på CPH engang næste år.
Iøvrigt står flytypen der altid når man søger på emirates egen hjemmeside.
Oprettet af
Nirvana d. 03/08-2011 11:54
#9
Jeg fatter ikke folk der praller med at de har købt billetter
#10
Helt sikker.
Det står der ihvertfald på min bekræftelse under flytype AIRBUS INDUSTRIE A380-800. Og hvis jeg klikker på deres link viser den også at det er den store.
TG950 skrev:
jimmikoldenborg skrev:
Theobald skrev:
Vi købte også billet med Emirates for 2 uger siden. Afrejse 2. januar og hjem 2. marts. Pris 11.436 kr. for 2 voksne.
Så ses vi måske ombord:-)
Glæder mig til at prøve 380 fra Dubai:-)
vidste ikke at Emirates fløj A380, DBX > BKK ( er du helt sikker på det

)
#11
Nirvana skrev:
Jeg fatter ikke folk der praller med at de har købt billetter
Laver du gas???
Det har da intet at gøre med at prale, men derimod kunne det være at andre der skulle købe billetter kunne bruge oplysningen til noget.
#12
Nirvana skrev:
Jeg fatter ikke folk der praller med at de har købt billetter
Tråden gik på en som var glad for at have sparet knap 13000 kr. i forhold til Thai. Med stopover godt 3 timer i dubai. Og så lidt på rejsen/flytypen derefter. oplysninger som måske kunne hjælpe folk som planlagde at rejse til LOS. Måske en godt start til at kunne opnå Nirvana Hmm. pral er det i hvert tilfælde ikke
Oprettet af
SteenJ d. 03/08-2011 17:41
#13
jimmikoldenborg skrev:
Theobald skrev:
Vi købte også billet med Emirates for 2 uger siden. Afrejse 2. januar og hjem 2. marts. Pris 11.436 kr. for 2 voksne.
Så ses vi måske ombord:-)
Glæder mig til at prøve 380 fra Dubai:-)
Man kan vel ikke være sikker på, at det er den nye 380 der flyver til BKK, eller?????
Hilsen
SteenJ
Oprettet af
SteenJ d. 03/08-2011 17:47
#14
Nirvana skrev:
Jeg fatter ikke folk der praller med at de har købt billetter
Det er da for h...... ikke pral, men nogle oplysninger der kan bruges til os andre.
Må da være vigtig, hvor man kan få bill. til, til en fornuftig pris, især i højsæson´er.
Jeg sidder lige nu og kigger på Tyrkisk Airl., med afg. 15/1-2012 - 06/03-2012, pris 4875,00, det må sgu da være en fornuftig pris, som andre også bør nyde godt af, og vide..
Hilsen
SteenJ
Oprettet af
Jeppe C d. 03/08-2011 17:47
#15
SteenJ skrev:
jimmikoldenborg skrev:
Theobald skrev:
Vi købte også billet med Emirates for 2 uger siden. Afrejse 2. januar og hjem 2. marts. Pris 11.436 kr. for 2 voksne.
Så ses vi måske ombord:-)
Glæder mig til at prøve 380 fra Dubai:-)
Man kan vel ikke være sikker på, at det er den nye 380 der flyver til BKK, eller?????
Hilsen
SteenJ
Nye hvad? Der findes indtil videre kun 1 udgave af A380, og den hedder A380-800. Der kommer snart -900 og -1000.
Oprettet af
SteenJ d. 03/08-2011 17:50
#16
Jeppe C skrev:
SteenJ skrev:
jimmikoldenborg skrev:
Theobald skrev:
Vi købte også billet med Emirates for 2 uger siden. Afrejse 2. januar og hjem 2. marts. Pris 11.436 kr. for 2 voksne.
Så ses vi måske ombord:-)
Glæder mig til at prøve 380 fra Dubai:-)
Man kan vel ikke være sikker på, at det er den nye 380 der flyver til BKK, eller?????
Hilsen
SteenJ
Nye hvad? Der findes indtil videre kun 1 udgave af A380, og den hedder A380-800. Der kommer snart -900 og -1000.
Jeppe C
Tror du misforstod mig.........
SteenJ
Oprettet af
jens d. 03/08-2011 22:29
#17
SteenJ skrev:
jimmikoldenborg skrev:
Theobald skrev:
Vi købte også billet med Emirates for 2 uger siden. Afrejse 2. januar og hjem 2. marts. Pris 11.436 kr. for 2 voksne.
Så ses vi måske ombord:-)
Glæder mig til at prøve 380 fra Dubai:-)
Man kan vel ikke være sikker på, at det er den nye 380 der flyver til BKK, eller?????
Hilsen
SteenJ
Det kan du da være næsten 100% sikker på hvis du booker billet med EK384-385 til/fra Dubai-BKK, det er jo noget der er planlagt lang tid i forvejen hvilke flytyper de opererer de forskellige ruter med.
De kan jo ikke bare skifte en A380 ud med en B777 med at par dages varsel da der så ville være en del der ikke er plads til.
Derfor kan du også allerede ved booking se hvilket flytype du skal med.
Vi har faktisk prøvet at de skiftede flytype med Thai for mange år siden, de skiftede 747eren ud med en MD11.
Vi blev opgraderet til business, men der var en helt masse sure mennesker der ikke kom med da flyet var fuldt booket.
Oprettet af
Lung Yao d. 08/08-2011 23:23
#18
I dag i lufthavnen blev jeg oplyst at Emirates personale at de har p.t. et salgs kontor på
Øresunds Boulevard 73 Amager,(ved FIELDS) tlf .:+45
38 48 70 00, mens det permanente domicil på
H.C. Andersens Boulevard 33 er ved at blive istandsat og genåbnet i December måned.
.
Redigeret af
Lung Yao d. 01/01-1970 02:00