Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: iphone 4 januar

Oprettet af kokkene d. 09/10-2011 11:03
#1

hej

har tænkt mig at medbringe min iphone 4 med til hua hin i januar

hvad er det bedste og billigste at gøre hvis jeg gerne vil benytte den som jeg gør herhjemme altså ringe, sms og data
tjekke mails mm.

Oprettet af sune d. 09/10-2011 11:07
#2

Købe et taletids kort... Andet er der vel ikke i det..

Er der noget specielt ved din Iphone 4
..

Oprettet af kokkene d. 09/10-2011 11:21
#3

nej ikke noget specielt ved tlf.

tænkte bare om der var nogle anbefalinger
og evt hvad der var bedst og billigst

Oprettet af sune d. 09/10-2011 11:29
#4

Jeg bruger 12call og jeg har aldrig haft problemer, må så sige, at jeg ikke har kontrolleret hvad de tager, men jeg mener de er billige.

Oprettet af sleipner d. 09/10-2011 11:46
#5

tjaaa han skal altså have et simkort med både tale og data.

Oprettet af kokkene d. 09/10-2011 14:11
#6

hej

ja skal både sende sms, tale og maile

Oprettet af lbob d. 09/10-2011 14:57
#7

Husk at få den låst op. Vi havde to Iphones med sidst, og ingen af dem kunne bruges med et andet taletidskort.

Oprettet af PalleV d. 09/10-2011 16:22
#8

lbob skrev:
Husk at få den låst op. Vi havde to Iphones med sidst, og ingen af dem kunne bruges med et andet taletidskort.


ja husk at låse den op hjemmefra det er vigtigt, køb så et netsim kort fra 12call du får det lille som passer til iphone4, 99 bt for 30 timer data om mdr. du fylder på som vanlgt taletidskort, du kan købe taletid i seven eleven