Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: iphone 4 januar
Oprettet af
kokkene d. 09/10-2011 11:03
#1
hej
har tænkt mig at medbringe min iphone 4 med til hua hin i januar
hvad er det bedste og billigste at gøre hvis jeg gerne vil benytte den som jeg gør herhjemme altså ringe, sms og data
tjekke mails mm.
Oprettet af sune d. 09/10-2011 11:07
#2
Købe et taletids kort... Andet er der vel ikke i det..
Er der noget specielt ved din Iphone 4
..
Oprettet af
kokkene d. 09/10-2011 11:21
#3
nej ikke noget specielt ved tlf.
tænkte bare om der var nogle anbefalinger
og evt hvad der var bedst og billigst
Oprettet af sune d. 09/10-2011 11:29
#4
Jeg bruger 12call og jeg har aldrig haft problemer, må så sige, at jeg ikke har kontrolleret hvad de tager, men jeg mener de er billige.
Oprettet af sleipner d. 09/10-2011 11:46
#5
tjaaa han skal altså have et simkort med både tale og data.
Oprettet af
kokkene d. 09/10-2011 14:11
#6
hej
ja skal både sende sms, tale og maile
Oprettet af
lbob d. 09/10-2011 14:57
#7
Husk at få den låst op. Vi havde to Iphones med sidst, og ingen af dem kunne bruges med et andet taletidskort.
Oprettet af
PalleV d. 09/10-2011 16:22
#8
lbob skrev:
Husk at få den låst op. Vi havde to Iphones med sidst, og ingen af dem kunne bruges med et andet taletidskort.
ja husk at låse den op hjemmefra det er vigtigt, køb så et netsim kort fra 12call du får det lille som passer til iphone4, 99 bt for 30 timer data om mdr. du fylder på som vanlgt taletidskort, du kan købe taletid i seven eleven