Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: Jul og nytår hilsen

Oprettet af thaikurt1 d. 02/12-2011 05:45
#1

Nogen vil nok sige det er for tidlig at sende jule og nytår hilsen.

Man har her så mulighed for at sende det til andre på Dansk- thai website.

Der er måske nogen som ikke holde jul men gerne vil sende en hilsen.

Oprettet af thaikurt1 d. 02/12-2011 05:49
#2

Ønsker alle her på Dansk- thai website

Glædelig jul og et god nytår.

Redigeret af thaikurt1 d. 01/01-1970 02:00

Oprettet af NoiNarak d. 02/12-2011 06:36
#3

Rigtig mange tak,Kurt-det var pænt af dig.
Også herfra ønskes I alle en god Jul og et godt Nytår-hvad enten I er i Thailand eller Danmark,eller om I fejrer eller ej.
NoiNarak(brianmarinus.

Oprettet af Skipper Hans d. 03/12-2011 08:49
#4

Da jeg drager paa soeen igen medio naeste uge vil jeg godt oenske alle her paa DTW en rigtig glaedelig jul og et godt nytaar hvad enten i er det ene eller andet sted.

Mvh

Skipper Hans
Manila / PhilippinesSmile

Oprettet af TG950 d. 04/12-2011 09:06
#5

God jul til alle her på DTW, samt en god jul til søens folk og også til sony.

Oprettet af sank d. 04/12-2011 14:19
#6

Smile Ja en rigtig God Jul til alle her på DTW især Søens folk og sony More sick

Oprettet af hugoboerge d. 04/12-2011 14:39
#7

Maaske lige tidligt nok med jul og nytaar hilsener nu hvor vi har internet.

Oprettet af ban-chang d. 23/12-2011 11:29
#8

Alle herinde ønskes en glædelig jul.

[img]http://ban-chang.dk/images/harleyjul.gif[/img] is not a valid Image.






[img]http://spillopper.dk/images/thailinks-logo.jpg[/img] is not a valid Image.

Oprettet af rickyn d. 23/12-2011 13:16
#9

ban-chang skrev:
Alle herinde ønskes en glædelig jul.

[img]http://ban-chang.dk/images/harleyjul.gif[/img] is not a valid Image.






[img]http://spillopper.dk/images/thailinks-logo.jpg[/img] is not a valid Image.
jamen du ønske også en glædejul samt godt nytår er fra mig af . mvh rickyn .

Oprettet af huratho d. 24/12-2011 01:33
#10

Hej
Alle ænskes en rigtig glædelig jul.

Vi skal have flæskesteg, hvide og brune kartofler samt en masser af brun fed sovs.

Hilsen Nang og Hugo

Oprettet af ban-chang d. 24/12-2011 11:54
#11

rickyn skrev:
ban-chang skrev:
Alle herinde ønskes en glædelig jul.

[img]http://ban-chang.dk/images/harleyjul.gif[/img] is not a valid Image.






[img]http://spillopper.dk/images/thailinks-logo.jpg[/img] is not a valid Image.
jamen du ønske også en glædejul samt godt nytår er fra mig af . mvh rickyn .


Tak Kim
Jeg kommer over og kværner en halv and om en halv time

Oprettet af Thomas72 d. 24/12-2011 11:58
#12

Jeg vil ønske jer alle her på DTW en glædelig Jul.


Oprettet af flyer d. 24/12-2011 12:21
#13

Ja god med julen og godt nytår til jer alle, håber solen vil skinne på alle i det nye år.....

Oprettet af John d. 24/12-2011 16:46
#14

I ønskes alle en rigtig glædelig jul

Oprettet af ubon lynge d. 24/12-2011 17:05
#15

Der er også et ønske om en rigtig glædelig jul samt et godt nytår til jer alle her fra.

Oprettet af Lung Yao d. 24/12-2011 17:14
#16

Min ven "Herlig Klaus" er sidste set ved Soi White House ( aka Soi Danmark) i Jomtien. Hvis nogle af jer møder ham , må I gerne ønske ham en GLÆDELIG JUL herfra:

[img]http://www.bricksite.com/User_files/S/aa45f7bcc99d2377429554e4adae282a.gif[/img] is not a valid Image.

P.S. : Lige nu kalder han sig : SantaThai Tuttelu Tralla




.

Redigeret af Lung Yao d. 24/12-2011 17:23

Oprettet af natty d. 25/12-2011 03:22
#17

Vi kan være uenige om meget, men jeg ønsker Merry Christmas, til alle. Selv til Kurth, knusser du.. Grin

Oprettet af kiml d. 25/12-2011 10:57
#18

Jeg ønsker også alleen rigtig Glædelig Jul samt et godt Nytår.
Juleaften foregik i campinghabit med remoten i håndenSmile