Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: Jul og nytår hilsen
#1
Nogen vil nok sige det er for tidlig at sende jule og nytår hilsen.
Man har her så mulighed for at sende det til andre på Dansk- thai website.
Der er måske nogen som ikke holde jul men gerne vil sende en hilsen.
#2
Ønsker alle her på Dansk- thai website
Glædelig jul og et god nytår.
Oprettet af NoiNarak d. 02/12-2011 06:36
#3
Rigtig mange tak,Kurt-det var pænt af dig.
Også herfra ønskes I alle en god Jul og et godt Nytår-hvad enten I er i Thailand eller Danmark,eller om I fejrer eller ej.
NoiNarak(brianmarinus.
#4
Da jeg drager paa soeen igen medio naeste uge vil jeg godt oenske alle her paa DTW en rigtig glaedelig jul og et godt nytaar hvad enten i er det ene eller andet sted.
Mvh
Skipper Hans
Manila / Philippines
Oprettet af
TG950 d. 04/12-2011 09:06
#5
God jul til alle her på DTW, samt en god jul til søens folk og også til
sony .
Oprettet af
sank d. 04/12-2011 14:19
#6
Ja en rigtig God Jul til alle her på DTW især Søens folk og sony
#7
Maaske lige tidligt nok med jul og nytaar hilsener nu hvor vi har internet.
#8
Alle herinde ønskes en glædelig jul.
[img]http://ban-chang.dk/images/harleyjul.gif[/img] is not a valid Image.
[img]http://spillopper.dk/images/thailinks-logo.jpg[/img] is not a valid Image.
Oprettet af
rickyn d. 23/12-2011 13:16
#9
ban-chang skrev:
Alle herinde ønskes en glædelig jul.
[img]http://ban-chang.dk/images/harleyjul.gif[/img] is not a valid Image.
[img]http://spillopper.dk/images/thailinks-logo.jpg[/img] is not a valid Image.
jamen du ønske også en glædejul samt godt nytår er fra mig af . mvh rickyn .
Oprettet af
huratho d. 24/12-2011 01:33
#10
Hej
Alle ænskes en rigtig glædelig jul.
Vi skal have flæskesteg, hvide og brune kartofler samt en masser af brun fed sovs.
Hilsen Nang og Hugo
#11
rickyn skrev:
ban-chang skrev:
Alle herinde ønskes en glædelig jul.
[img]http://ban-chang.dk/images/harleyjul.gif[/img] is not a valid Image.
[img]http://spillopper.dk/images/thailinks-logo.jpg[/img] is not a valid Image.
jamen du ønske også en glædejul samt godt nytår er fra mig af . mvh rickyn .
Tak Kim
Jeg kommer over og kværner en halv and om en halv time
Oprettet af
Thomas72 d. 24/12-2011 11:58
#12
Jeg vil ønske jer alle her på DTW en glædelig Jul.
VIDEO
Oprettet af flyer d. 24/12-2011 12:21
#13
Ja god med julen og godt nytår til jer alle, håber solen vil skinne på alle i det nye år.....
Oprettet af
John d. 24/12-2011 16:46
#14
I ønskes alle en rigtig glædelig jul
#15
Der er også et ønske om en rigtig glædelig jul samt et godt nytår til jer alle her fra.
Oprettet af
Lung Yao d. 24/12-2011 17:14
#16
Min ven "Herlig Klaus" er sidste set ved Soi White House ( aka Soi Danmark) i Jomtien. Hvis nogle af jer møder ham , må I gerne ønske ham en GLÆDELIG JUL herfra:
[img]http://www.bricksite.com/User_files/S/aa45f7bcc99d2377429554e4adae282a.gif[/img] is not a valid Image.
P.S. : Lige nu kalder han sig :
SantaThai
.
Redigeret af
Lung Yao d. 24/12-2011 17:23
Oprettet af
natty d. 25/12-2011 03:22
#17
Vi kan være uenige om meget, men jeg ønsker Merry Christmas, til alle. Selv til Kurth, knusser du..
Oprettet af
kiml d. 25/12-2011 10:57
#18
Jeg ønsker også alleen rigtig Glædelig Jul samt et godt Nytår.
Juleaften foregik i campinghabit med remoten i hånden