Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: Beer light

Oprettet af jacobpakchong d. 03/01-2012 14:48
#1

Godaften folkens
Jeg er på jagt efter light beer men kan ikke finde dem nogen steder her i pakchong,har set chang light for et par år siden men nu ryster folk bare på hovedet i butikkerne når jeg ber efter light beer.
Ved efter et kig på nettet fandt jeg både chang singh og san m i light,men laves de stadig, eller er det fordi det hele står under vand endnu at de ikke har det i tesco eller andre steder.
Eller skal jeg helt til korat eller saraburi for at handle,er der nogen der ved om de har dem der og i hvilken butiker.
Tak og godt nytår

Oprettet af Robert Kronberg d. 03/01-2012 16:07
#2

jacobpakchong skrev:

Godaften folkens
Jeg er på jagt efter light beer men kan ikke finde dem nogen steder her i pakchong,har set chang light for et par år siden men nu ryster folk bare på hovedet i butikkerne når jeg ber efter light beer.
Ved efter et kig på nettet fandt jeg både chang singh og san m i light,men laves de stadig, eller er det fordi det hele står under vand endnu at de ikke har det i tesco eller andre steder.
Eller skal jeg helt til korat eller saraburi for at handle,er der nogen der ved om de har dem der og i hvilken butiker.
Tak og godt nytår


Thaiere gider ikke så gerne købe dem, da alkoholprocenten er for lav, men prøv at spørge din lokale 7-Eleven, om de ikke gider tage nogle hjem. Det har jeg selv gjort, men de stoppede alligevel efter nogen tid.

Hilsen, Robert

Oprettet af jacobpakchong d. 03/01-2012 22:14
#3

Hej Mit emne forsvandt ret hurtigt,fik kun et enkelt svar.
Er der ikke nogen der ved om der stadig laves light beer i thailand og hvilken butikker har dem i nakhonratchasima, helst i pakchong eller eventuelt korat.
Tak

Oprettet af Frank d. 04/01-2012 05:48
#4

Da det ikke ser ud til at nogen ved hvor man køber light beer, så springer jeg med en opskrift:

1 ølglas
10 baht issterninger
2 store Beer Chang

Fyld ølglasset op med isterninger. Hæld dernæst Beer Chang i til kanten. Lad det stå et par minutter.

Gentag processen, når du har drukket øllet.

Bon apetit! Smile

Oprettet af natty d. 04/01-2012 06:06
#5

Frank, frisk og forfriskende, selvom jeg foretrækker Beer Shinga i denne sammenhæng.