Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: Glædelig jul og Godt Nytår

Oprettet af Kimpil d. 23/12-2005 16:12
#1

Jeg vil hermed gerne benytte chancen til at ønske jer alle en glædelig jul og et godt nytår. Det har været meget berigende at bruge denne side, og jeg siger 1000 tak for de mange gode råd jeg har fået. Jeg glæder mig til at møde flere af jer IRL og få snakket om fælles problemer og oplevelser. En speciel tak skal gå til de mennesker der har gjort lidt ekstra for at hjælpe mig, da jeg var allermest forvirret

Glædelig jul

Kim

Oprettet af Locturian d. 23/12-2005 17:31
#2

GLÆDELIG JUL TIL ALLE ! Smile

Håber i får en god tid hos Jeres kære...

Redigeret af Locturian d. 23/12-2005 17:31

Oprettet af swaddii d. 23/12-2005 19:59
#3

hej til alle her på DTW i ønskes en rigtig god jul samt et rigtig godt nytår,med de bedste ønsker for jer der endnu ikke har fået kæresten til Danmark,opgiv ikke håbet.
Desuden mange hilsner til Webmaster for den utrolige indsats han har lavet for denne her Website.

Mange hilsner fra Sirorat og FalangSmileWinkGrin

Oprettet af high-tower d. 23/12-2005 21:27
#4

Også en lille jule hilsen fra mig til jer alle, med ønsket om en god jul og et godt nytår.

For dem der endnu ikker er blevet forenet med deres kone eller kæreste, må vi håbe 2006 bliver året hvor det sker.

Tak for mange underholdende og spændende debatter her på siden - jeg håber det forsætter :-)

Hold jer muntre og som min bedstemor altid sagde: "spis ALDRIG gul sne!" Wink

Glædelig jul

Oprettet af Don d. 23/12-2005 22:04
#5

Yep, jeg er med i koret. Rigtig god jul til alle.
Dette bliver den bedste jul i lang tid. Konen har fået opholdstilladelse, så nu tager jeg ned og hilser på svigermekanikken og tager så min smukke kone med hjem.

Oprettet af thaibamse d. 24/12-2005 01:38
#6

Coolgod jul til alle

Oprettet af Suk Rak Ning d. 24/12-2005 08:03
#7

Glædelig jul & godt nytår til alle, her fra Samutprakan.........Grin

Mvh.............Ning & Suk.........Pfft.......Cool

Oprettet af resten d. 24/12-2005 09:25
#8

jep god jul alle sammen og godt nytår alle sammen Smile

Oprettet af Stampe d. 24/12-2005 10:03
#9

Ja rigtigt god JUL til alle her på D-T-W
PfftPfftPfft

Oprettet af ANMIC d. 24/12-2005 10:28
#10

Rigtig glædelig jul og godt nytår til alle GrinGrinGrin

Mvh.

Anton og Dao

Oprettet af Robert Kronberg d. 24/12-2005 10:39
#11

Glædelig jul og godt nytår!

Varme hilsener,
Robert & Boo (Piyatida)

Oprettet af steen amager d. 24/12-2005 11:24
#12

jeg vil da også godt være med på holdet så kan i alle har en god jul og et godt nytår , og lade nu være med at spise for meget , men det er jo op til jer selv , vi tales jo nok i det nye år , så pas nu godt på jer , og kan i så hygge jer hilsen steen amagerSmile

Oprettet af jorn d. 24/12-2005 11:40
#13

Yeps!

rigtig glaedelig jul og nyt aar!

Lige "en aaret som det gik for mig" paa DTW:

SmileSmileSmileSmileWinkWinkSmileSmileSmileFrownSadShockPfftPfftCoolCoolCoolAngryCoolCoolCoolAngryCoolCoolBAngry)CoolShock

GrinGrinGrinGrinGrin Tak for det!Wink

Oprettet af clydehaumann d. 24/12-2005 12:13
#14

Ja en rigtig god Jul og et godt Nyt Aar til alle her paa siden.

Oprettet af falang yao d. 24/12-2005 21:57
#15

Hej allesammen,
Jeg vil gerne også bidrage med et ønske om en Glædelig Jul til alle.

MEN jeg vil også gerne at I, sammen med mig, forene os i en bøn om en bedre og lykkelig fremtid for en af vores medlemmer : MUGGE. som skrev følgende for lidt over en måned siden:

<<Jeg har ikke skrevet i så lang tid men har lige løst til at ruske lidt op i folk.
Elsk virkelig dem du er sammen med.Man ved aldrig hvornår livet slutter.Smil hverdag og gerne til alle.Gør hverdag til en positiv dag,glæd dig over hvad du har,glæd dig over andres lykke.Se positivt fremad og fryd dig over alle de dejlige minder du har.
Smerten kan ramme alle lige pludselig,noget så hårdt.
Selv beder min familje til at en af vores dejlige smukke piger klarer sin ondskbsfulde sygdom som er vendt tilbage.
Det største og bedste du har koster ikke noget. KÆRLIGHED.
>>

Lad os bede for at hun er kommet sig over det "nyt anfald".

M.v.h., M. Rasmussen Sad