Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: En lille bod om hjaelp
#1
Er der nogen af jer der bo i Bangjok der ved et sted hvor man kan kobe piber i Bangkok.
Da jeg er piberyger og har efterhonden ikke flere piber at ryge paa vil de vaere rart hvis der hvad det eller skal jeg hele til Pattaya for at kobe dem.
Paa forhand tak
Thaikurt
Oprettet af
isaan d. 27/12-2005 08:57
#2
Hej Thaikurt
Hvad med en sækkepibe var det noget måske ??


Er i kommet godt over julen ?? Det er vi her i Sdr. jylland med god mad og drikke . men vil lige ønske jer godt nytår Kurt .
Hilsen Isaan

#3
isaan kan man ryge paa en sækkepibe ??
Hvis man kan det hvor finder jeg saa en i Thailand ??
Her har vi ikke hold jul og har faaet det samme mad saa vi faa til hverdag.
Hober at du faa det godt nytaar .
#4
jsh71 bare jeg ogsaa kunne hold op med at ryge, har provet det saa mange gang uden held.
#5
Tak Jeppe.
Vi har efterhonden vaere saa mange gang i Bankok ja det tage sin tid hvis man skal rundt i Bangkok.
Mange gang tag vi saa en tuk-tuk selv og det koster mere end hvis vi tog en taxa.
#6
jsh71 det er maske en maade at holde op med at ryge da man jo i danmark eftehanden er efter dem der ryger det sidste nyt er jo at hvis man skal rejes med DSB og vil havde en sideplads skal man som ryge betale 30 kr og andre mindre.
Oprettet af
John d. 27/12-2005 17:55
#7
Jsh71 har helt ret, de 199 kr. jeg gav for den bog er de bedste penge jeg nogensinde har givet ud. Sidste smøg 8/6- 2005




Bogen er på Dansk fra Storms forlag og har isbn nr.: 87-91360-00-5
Nå men hvis det ikke kan være anderledes, så kan du bestille online her:
http://www.danpip...
John
Redigeret af
John d. 27/12-2005 18:06
Oprettet af
jorn d. 27/12-2005 18:00
#8
Jeg kan ikke love noget, men jeg skal nok ogsaa tjekke det for dig.
Jeg har tidligere roeget pibe selv, saa hvis jeg piber, saa skal jeg nok vaelge med omhu
Hvad maa den koste?

Oprettet af
jorn d. 27/12-2005 18:03
#9
Sikken en gang sludder!!!!!!!!!!
Jeg har tidligere roeget pibe selv, saa hvis jeg piber, saa skal jeg nok vaelge med omhu
Jeg har tidligere roeget pibe selv, saa hvis jeg
finder nogle piber, saa skal jeg nok vaelge med omhu!
Oprettet af
Healer d. 27/12-2005 18:09
#10
La Casa del Habano
The Oriental Bangkok
48 Oriental Avenue
Bangkok, Thailand
662-267-1596
prøv og ring - måske du kan få hjælp dér
#11
hej thaikurt
Min gode ven Ole Zetterwig (Zetterwig pipes)
producerer selv sine piber håndlavet.
Hvor mange skal du bruge?
Jeg vil være i Bangkok fra d.31.01 - 01.02 .
Send mig en privat besked hvis du er intreseret.
Godt nytår til alle her på siden
M.v.h.
Spiceroads
#12
Healer tak for dit svar det vil jeg saa prove
#13
Spiceroads tak for dit svar .
jeg skal nok sende dig en Pb til dig det bliver efter nytaar
Oprettet af
rolan d. 28/12-2005 21:27
#14
du kunne jo prøve et rygestop kursus

#15
ja rolan det kan vaere det det der skal til for at holde op
Oprettet af
rolan d. 28/12-2005 21:37
#16
det blir nok lidt dyrt da det jo er i danmark


#17
rolan det taenke jeg nok saa kan jo tage den haarde maade eller man man sige hvorfor holde op med at ryge
Oprettet af sol d. 28/12-2005 22:48
#18
I Bang-lam-puu tætter på Kao-san-road, kan du købe alt.
Oprettet af Good for Falang d. 28/12-2005 23:54
#19
Det er ikke altid billigt at stoppe rygning, en bekent stoppet for 2 år siden og hun bruger en formue på tykkegummi 2 år efter
Good for Falang

Oprettet af
jorn d. 29/12-2005 06:01
#20
Har man faaet den noedvendige hjaelp???
Saa lad mig det vide----please