Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: T.E.
#2
Ja, sådan går det når man er villig til at satse for at spare nogle penge - Jeg selv går også drastisk til værks når jeg skal afsted, søger overalt, ringer til mange rejsebureauer, men skodselskaber, ja, dem nægter jeg altså at flyve med - Enten er det Thai eller også er det SAS - Direkte rute, god service, gode fly... Denne gang kommer jeg afsted for 5000 kr. med SAS....
#3
fik du etnisk rabat ???? smiler

Oprettet af Suk Rak Ning d. 05/01-2006 02:29
#4
Locturian
Hvilken dato taler vi lige om............5000,-
Charter eller åben flybillet ??????
Mvh. Suk...............
Oprettet af
Frank d. 05/01-2006 10:56
#6
Hej Locturian
Kroner 5.000,- med SAS - det ligner en fin pris. Jeg tænkter på, om det er inklusiv "under 26 år rabat"? Hvis der altså stadig er noget der hedder det!?
mvh
Frank
Oprettet af
yeya d. 05/01-2006 11:28
#7
Ja 5000 med SAS, det må sku være incl. etnisk rabat....

#8
Jeg benyttede mig bare af tilbudet som blev annonceret her på forummet hos rejsefeber.dk - Tager afsted d. 19 januar og er hjemme d. 30 - Nej, det er ikke en åben billet... Desværre
NB: Det er bestemt ikke med etnisk rabat, tvivler på at SAS har sådan noget

#9
Werner, vil det sige at I tager med dem alligevel eller ej? Har du fundet ud af mere omkring deres fly og servicen osv??
Go tur.
#10
gud hvor jeg glæder mig til at du ikke længer skal komenter et hvert indlæg der kommer..... var det ca 3 uger du skulle være væk ????


