Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: T.E.

Oprettet af werner4398 d. 04/01-2006 20:20
#1

Ja jeg syntes det er vild ringe af mig at jeg kunne lade mig lokke af en pris på 4999 på en tur til phuket .......FUCK T.E. er et total skod selskab ......det startede med at de skrev til os at vi manglede at indebetale 15000kr .....trods det jeg stod men en bank overførelse i hånden fra den 20 dec 2005...men efter at have faxet kvitteringen til dem 2 gange på 3 dage....... banken ringede til dem ..og de faxede osse til dem ...tros det var vores penge væk ....da jeg så langt om længe kom til at tale med en chef af en slags ....efter 15 til 20 opkald ....du står i kø som nr 13 ....... så vupti så var pengen der sq lige pludselig ....jeg spurgte om hvad der var sket ...men det var der sq ingen der vidste ...smiler ik ...så siger folk nok ..jammen billettens pris svarrer jo til det man får ...nemli ja men ka man ikke lave en ordentlig service i 2005 ... så ser det sq meget skidt ud .....ska ALDRIG ..have noget med dette skod selskab at gøre om så jeg fik 5000 kr for at flyve med dem .....smiler ....nå men lad os nu se om vi kommer i luften i disse fine fly .......SmileSmileSmile...forsat go daw til jer alle .........SmileSmileSmileSmileSmile

Oprettet af Locturian d. 04/01-2006 20:31
#2

Ja, sådan går det når man er villig til at satse for at spare nogle penge - Jeg selv går også drastisk til værks når jeg skal afsted, søger overalt, ringer til mange rejsebureauer, men skodselskaber, ja, dem nægter jeg altså at flyve med - Enten er det Thai eller også er det SAS - Direkte rute, god service, gode fly... Denne gang kommer jeg afsted for 5000 kr. med SAS....

Oprettet af Buggymann d. 04/01-2006 20:38
#3

fik du etnisk rabat ???? smilerPfft

Oprettet af Suk Rak Ning d. 05/01-2006 02:29
#4

Locturian

Hvilken dato taler vi lige om............5000,-
Charter eller åben flybillet ??????

Mvh. Suk...............

Oprettet af werner4398 d. 05/01-2006 03:32
#5

Hejsa suk ...for mit vedkommende er det en charter og vi rejser hjemme fra den 14 jan og er hjemme igen den 28 ...og nej jeg fik ingen etnisk rabat ........ men tro mig , næste gang hedder det singapoore airlines.....så er det sq lige meget om den koster 3 eller 4 kg mere bare man ikke ska støtte T.E........SmileSmileSmileSmileSmileSmile

Oprettet af Frank d. 05/01-2006 10:56
#6

Hej Locturian

Kroner 5.000,- med SAS - det ligner en fin pris. Jeg tænkter på, om det er inklusiv "under 26 år rabat"? Hvis der altså stadig er noget der hedder det!?

mvh
Frank

Oprettet af yeya d. 05/01-2006 11:28
#7

Ja 5000 med SAS, det må sku være incl. etnisk rabat....Grin

Oprettet af Locturian d. 05/01-2006 12:47
#8

Jeg benyttede mig bare af tilbudet som blev annonceret her på forummet hos rejsefeber.dk - Tager afsted d. 19 januar og er hjemme d. 30 - Nej, det er ikke en åben billet... Desværre Smile

NB: Det er bestemt ikke med etnisk rabat, tvivler på at SAS har sådan noget Grin

Oprettet af Phuketmaster d. 05/01-2006 22:38
#9

Werner, vil det sige at I tager med dem alligevel eller ej? Har du fundet ud af mere omkring deres fly og servicen osv??
Go tur.

Oprettet af Buggymann d. 06/01-2006 00:28
#10

gud hvor jeg glæder mig til at du ikke længer skal komenter et hvert indlæg der kommer..... var det ca 3 uger du skulle være væk ????
ShockShockShock

Oprettet af werner4398 d. 07/01-2006 10:59
#11

hejsa phuket master ......nop jeg har ikke fundet mere om dette selskab ...og ka vi rejser med dem den .14 jan ........fuck jeg glæder mig til at komme ned i varmen ...smiler .....SmileSmileSmileGrinGrin