Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: netbank

Oprettet af steen amager d. 10/01-2006 12:44
#1

hej er der noge af jer der kommer her på der kan sige mig om man kan bruge netbank fra th , hvis det er sådan vil jeg da godt vidde det da jeg flytter til th meget hurtig som det kan lade sig gøre hilsen

Oprettet af thaikurt1 d. 10/01-2006 12:57
#2

steen amager det kan man godt jeg bruge det selv naar jeg skal betale for noget jeg faa sendt fra danmark til Thailand.Grin

Oprettet af MisterM d. 10/01-2006 13:06
#3

Hej steen amagerSmile

Netbank virker godt fra Thailand. Min bankkonto i Danmark er ogsaa min NEMKonto.

Den 30/31 hver maaned logger jeg gerne paa og faar overtfoert et beloeb til min thailandske bank Det tager 3 arbejdsdage og saa er pengene der og det koster kun 20 kr.
Hvis jeg har brug for hurtige penge kan jeg bruge mit VISA kort men det koster 30 kr for kun 10000 THB.

Oprettet af steen amager d. 10/01-2006 17:01
#4

ok det er da godt at vi kan bruge netbank men kan vi også for sådan en i th

Oprettet af thaikurt1 d. 10/01-2006 17:32
#5

steen amager det har jeg aldrig udsoget om man kan. men hvad skal man bruge den til hvis man har en Dansk bank.


Oprettet af steen amager d. 10/01-2006 19:30
#6

jo tak for det så ved jeg jo noget mere , så er det jo lidt næmmer at komme hjem til th