Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: Måske derfor at "Vi" har valgt en thai kone.
Oprettet af
Lung Yao d. 29/08-2013 12:31
#1
[img]http://i42.tinypic.com/24mrst1.jpg[/img] is not a valid Image.
P.s.: Venligst, Skyd ikke på "budbringeren" .
.
Oprettet af Anonym Bruger d. 29/08-2013 14:44
#2
Lung Yao skrev:
[img]http://i42.tinypic.com/24mrst1.jpg[/img] is not a valid Image.
P.s.: Venligst, Skyd ikke på "budbringeren" .
.
Hold da helt op.!
Jeg bliver her i Thailand eet år mere

Oprettet af
sony d. 29/08-2013 14:45
#3
Hvorfor dog det dk, det da noglerigtig sexbomber

#4
FED Humor
#5
Der kan vaere visse fordele. Man sparer madrassen.

Oprettet af Anonym Bruger d. 29/08-2013 15:33
#6
hold da kæft nogle store ulækre svupper.
#7
Vi er ude paa overdrevet. Men engang imellem naar man ser nydelige aeldre herrer komme gaaende med deres matroner kan man da godt forstaa hvorfor maendene savler naar de ser de laekre Thai piger.
"Once you go Asian, you never go Eurasian"
#8
[img]http://www.theoutdoorsforum.com/forums/style_emoticons/default/garfield-laughing-ani.gif[/img] is not a valid Image.
M.v.h. Fotofreak
#9
[img]https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/545645_10200915034373019_1512290892_n.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1098536_405732942864992_291566446_n.jpg[/img] is not a valid Image. og så lige tilbage til tråden Thailand har vist også deres fedeme problemmer og man ser da også flere og flere I by billedet hver dag...
http://www.huffin...50390.html
Oprettet af Anonym Bruger d. 29/08-2013 18:12
#10
dutling68 skrev:
[img]https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/545645_10200915034373019_1512290892_n.jpg[/img] is not a valid Image.
Du kan sgu da også ødelægge mit ellers gode humør

Oprettet af Longway d. 31/08-2013 11:33
#12
Der findes jo ogsaa store " maskiner " her i landet.
Men lad os saette DK/TH......Saa er thaien helt sikkert den mest feminine, og det er uden for meget sminke, da de jo i forvejen har de moerke bryn og osv....en svag laebestift er som regel nok til at hun ligner en million....Falske bryster, nej tak, naar man vejer 46 kg. ser det jo skoert ud med skaal som svare en E, nae lad de store matroner i DK. om det, jeg er glad for hvad min kone har..eller ikke har.. :-)
Jeg syntes ogsa at det er en smule klamt, at flere og flere thaier lysner deres haar, faar blaa linser, samt en brystforstoerrelse...........Jeg mener, Hvor blev thaien lige af ?
Udover udseendet er der nu mange andre ting som goer sig gaeldene.
Snoren er maaske ikke laengere, men dog mere retfaerdig.
Mere forstaaende.
Mere kaerlig.
Ingen nag.
Aldrig sur og tvaer.
OSV.
Det kraever selvfoelgelig at det er gensidigt.........
Redigeret af Longway d. 31/08-2013 11:58
#13
grunden til jeg for 15 år siden fik en dejlig kone fra thailand..........hun var den eneste der ville have mig, tak for det.................

Oprettet af Anonym Bruger d. 31/08-2013 12:13
#14
All over the world, har piger, deres idoler.
Måske, specielt Thai-piger, som ikke ligger på den lade side med at se TV,
og gennem utallige serier fra ikke mindst USA, finder deres idealer.
Men mon ikke, at alle de mange udlændinge, som kommer til Thailand og får foretaget kirurgiske "løft" er med til at skubbe til "smukserings" vognen her.
Smuksering i Thailand, er nemlig en kæmpe forretning.! Og det hører Thai-pigerne om.
Men hvor er jeg enig med dig Longway, (Longway from what.?) i at det er ufatteligt, så lidt make-up,
der skal til at "løfte" en Thai-kvinde, til en one million dollar babe.
Min Thai-kæreste, er i kosmetik, det absolut billigste bekendtskab jeg nogensinde har haft.
Redigeret af Anonym Bruger d. 31/08-2013 12:21
Oprettet af Longway d. 31/08-2013 13:05
#15
Dog vil jeg sige, moeder man en thai som maaske ligner en L'''R, ang sminke, saa skal man nu aldrig bedoemme hende foer man har talt med hende.................Foerhen havde jeg en daarlig mani med at doemme folk ud fra hvordan de saa ud, jeg tog ofte fejl...
Akkurat som jeg bryder mig heller ikke om at blive doemt aa at jeg er " Tusset "
Maaske lidt udenfor emne, men alligevel !
S..Mit duer ikke, altsaa bogstavet efter O i alfabetet...
Redigeret af Longway d. 01/01-1970 02:00
Oprettet af Anonym Bruger d. 31/08-2013 13:15
#16
Longway skrev:
Dog vil jeg sige, moeder man en thai som maaske ligner en L'''R, ang sminke, saa skal man nu aldrig bedoemme hende foer man har talt med hende.................Foerhen havde jeg en daarlig mani med at doemme folk ud fra hvordan de saa ud, jeg tog ofte fejl...
Maaske lidt udenfor emne, men alligevel !
Du er ikke den eneste.!
Oprettet af flyer d. 31/08-2013 14:06
#17
Longway skrev:
Akkurat som jeg bryder mig heller ikke om at blive doemt aa at jeg er " Tusset "
Nej det kan ske for enhver, hvis man falder i søvn i toget
S..Mit duer ikke, altsaa bogstavet efter O i alfabetet...
Syntes at havde lagt mærke til at dine æ, ø og åér ofte mangler....

Kvik, hva...??
Himlen er faldet ned over Vestegnen
Redigeret af flyer d. 01/01-1970 02:00
Oprettet af Longway d. 31/08-2013 14:28
#18
Flyer.
Nej, ej saa kvik, jeg taler om bogstavet som kommer efter O, da jeg gik i skole der var dem du naevner de 3 sidste, dem kan jeg saamaend sagten finde, men nu har jeg vaennet mig til ikke at bruge dem........
Jeg mener ----- MNO " Q RS osv........

Oprettet af flyer d. 31/08-2013 14:34
#19
Longway skrev:
Flyer.
Nej, ej saa kvik, jeg taler om bogstavet som kommer efter O, da jeg gik i skole der var dem du naevner de 3 sidste, dem kan jeg saamaend sagten finde, men nu har jeg vaennet mig til ikke at bruge dem........
Jeg mener ----- MNO " Q RS osv........

I know, just kidding....

Oprettet af Anonym Bruger d. 31/08-2013 17:34
#20
Longway skrev:
Flyer.
Nej, ej saa kvik, jeg taler om bogstavet som kommer efter O, da jeg gik i skole der var dem du naevner de 3 sidste, dem kan jeg saamaend sagten finde, men nu har jeg vaennet mig til ikke at bruge dem........
Jeg mener ----- MNO " Q RS osv........

Jeg har tidligere tilbudt at hjælpe dig med et dansk tastatur.
Men det var du mærkeligt nok, ikke interesseret i, den gang.
Har du skiftet mening.?