Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: Billige Thai Airways billetter.

Oprettet af holmholm d. 18/01-2006 22:35
#1

Direkte til Bangkok med Thai Airways fra d. 13 april til kun 4945 incl. skat. Vi har bestilt på Flybillet.dk . Inden d. 13 April er de hundedyre Grin

Oprettet af Locturian d. 18/01-2006 22:40
#2

Lyder super sweet! Skal nok derned omkring den tid, så håber billetterne holder prisen til jeg har råd til at købe dem, men mon ikke de gør, ellers kommer der nok et tilsvarende tilbud Grin

Oprettet af Frank d. 19/01-2006 00:11
#3

ShockShockShockShockShockShockShockShockShockShock
AngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngry

Jeg håber sgu' ikke du har ret holmholm. Vi er nogle som skal afsted 6. april!

Oprettet af jens d. 19/01-2006 01:06
#4

Det er nok ganske sandsynligt at de er hundedyre indtil den 13 april som er Songkran som er årest største højtid i Thailand og hen over påsken her i DK glem alt om billige billetter før de 2 højtider er overstået.
MVH
Jens

Oprettet af Frank d. 19/01-2006 09:49
#5

For f.....!

AngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngry

Argggggggghhhhhhhhhhhh

AngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngry

#(/%'~@=½&§$^x%#=)"W

AngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngry

Oprettet af christian-s d. 19/01-2006 10:14
#6

Enig Frank - vi skal også af sted i starten af april og retur i slutningen af april (væk 3 uger). Måske hvis vi var nogle stykker vi kunne få noget gruppe rabat?

Så nu er vi 4? - flere der skal af sted FØR songkran?

Redigeret af christian-s d. 19/01-2006 10:15

Oprettet af Locturian d. 19/01-2006 10:47
#7

hehe, mon ikke Thai Airways (Og evt. andre?) har indset at det er højsæson der, og indsætter ekstra fly til gode kampagnepriser? Det er ihvertfald tilfældet her i januar - Hvis man nu venter til et par uger før, skal der nok dukke et godt tilbud op... Wink

Oprettet af suphanburi d. 19/01-2006 13:00
#8

vi har nu fået billeter 1 måndes, til 5150 ink,skater
fra d 11 april til 2 maj. de har billeter tilbage fra den 16
maj til samme pris. i skal nok ringe nu og resevere plads
da jeg ville bestille en mere til 11 april havde de ikke flere
pladser. så hun måtte give 900 kr mere for en 3 mds. billet.
telefon nr til atc 33262612.

Oprettet af skytte d. 19/01-2006 13:07
#9

Hej Loc! Albertslund er en god by at bo i der er kun få Thaier her Det er jo en Tyrker by Men at du også bor her uha uha dvs at der kommer en mere
nå ja hun er jo thai ligesom min exkone God ferie
Henrik

Oprettet af Suk Rak Ning d. 19/01-2006 13:10
#10

5150 Det er billigt, men ligeså snart man skal ha' en 6 md. billet så syntes jeg altså at de strammer tommelskruerne lige en tand for meget.........Jeg skal gi' 8000,- omkring Feb./Marts............Sad

Suk..............Sad

Oprettet af Locturian d. 19/01-2006 13:18
#11

skytte skrev:
Hej Loc! Albertslund er en god by at bo i der er kun få Thaier her Det er jo en Tyrker by Men at du også bor her uha uha dvs at der kommer en mere
nå ja hun er jo thai ligesom min exkone God ferie
Henrik


Hej Henrik,

Det gav jo INGEN mening det du prøver at fortælle, men ja, PT bor jeg i Albertslund, men slet ikke med min gode vilje - Jeg flytter lige så snart jeg finder noget bedre! (Har kun boet her siden lørdag)

Oprettet af jorn d. 19/01-2006 13:55
#12

holmholm skrev:
13 april til kun 4945 incl. skat.


Har soegt og soegt og ringet rundt, men kan ikke finde en eneste billet til den pris! Der har nok kun vaeret nogle faa stykker! saa du er en af de heldige!GrinGrinGrin

lidt som at spille lotto ik?: den rigtige dato (13) rigtige maaned (02) rigitge aar (06) det rigtige antal personer (1) 7 rigtige! tillykke holmholmGrinGrinGrinGrinGrin

misundelse er en grim tingGrinGrinGrin

Oprettet af holmholm d. 19/01-2006 14:16
#13

jorn skrev:
holmholm skrev:
13 april til kun 4945 incl. skat.


Har soegt og soegt og ringet rundt, men kan ikke finde en eneste billet til den pris! Der har nok kun vaeret nogle faa stykker! saa du er en af de heldige!GrinGrinGrin

lidt som at spille lotto ik?: den rigtige dato (13) rigtige maaned (02) rigitge aar (06) det rigtige antal personer (1) 7 rigtige! tillykke holmholmGrinGrinGrinGrinGrin

misundelse er en grim tingGrinGrinGrin


rigtige måned (02) ???? Jeg skriver at de er billige fra 13/4... ikke 13/2 Wink

Oprettet af holmholm d. 19/01-2006 14:20
#14

jens skrev:
Det er nok ganske sandsynligt at de er hundedyre indtil den 13 april som er Songkran som er årest største højtid i Thailand og hen over påsken her i DK glem alt om billige billetter før de 2 højtider er overstået.
MVH
Jens


Det passer ikke at påsken skal overståes før billetterne bliver billige. Vi rejser den 13/4 som er skærtorsdag, altså første dag i påsken.

Oprettet af John d. 19/01-2006 16:40
#15

jeg har billet med Thaiair 6/4 til 5/5 købt hos ATC for 5100 alt incl.

John

Oprettet af jorn d. 19/01-2006 17:47
#16

undskyld holmholm! 02 var ikke hvad jeg soegte paa! det er en simpel skrive fejl!Sad

men good tur! Grin (dit heldige asenGrin)

der koere lidt om airoflot i anden traad! prisen er meget lav.(under 4000,- kr) I kan se mere indformation paa
http://www.ditrej...


jeg har ikke selv floejet turen!GrinGrin

Oprettet af gnavpot d. 19/01-2006 19:50
#17

Vi har købt billetter afrejse 6/4 hjem 23/4... pris 5.300 men det er fra Aalborg...Thai Airways...

Oprettet af Good for Falang d. 19/01-2006 21:26
#18

Jeg har også købt i dag 22/4-19/5 kr.4891 med Thai og jeg glæder mig rigtig megetPfftPfftPfft

Good for FalangCool

Oprettet af Frank d. 19/01-2006 21:38
#19

SmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmile
SmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmile
SmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmile

Hej Gnavpot og John!

Vi skal med samme fly!

Vi har ligesom John booket hos Asia Travel Center, og kroner 5.100 er bestemt acceptabelt. Har endnu ikke spurgt til prisen, men nu tror jeg på det!

mvh
Frank

CoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCool
CoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCool
CoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCool

Redigeret af Frank d. 19/01-2006 21:38

Oprettet af ben d. 20/01-2006 06:36
#20

Sikke en fest der bliver - hele dtw paa samme fly! Grin
Opfoer jer nu ordentlig og lad vaere med at starte ballade paa turen! Grin
Skaal!