#1
er der nogle der har set delfinparken oasis sea word
i chanthaburi. og er der andet af se på,
jeg har hørt der skulle hvere en god strand ved rayong.
hvis der er nogle der har hværet der . må de godt give
nogle svar.

Oprettet af
paulsenp d. 20/01-2006 09:24
#2
Hej Suphanburi,
Vedrørende Chanthaburi kan du finde lidt information på:
http://www.thaist...aburi.html
Vi har en lille durianplantage i Khlung distriktet, og jeg synes, der er en ganske dejlig natur i området.
Der er nogle få gode fredelige sandstrande i Chanthaburi. Store dele af kystområdet er ellers mangrove.
Jeg har ikke selv været i Oasis Sea World.
God tur,