Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: chanthaburi- rayong

Oprettet af suphanburi d. 19/01-2006 13:13
#1

er der nogle der har set delfinparken oasis sea word
i chanthaburi. og er der andet af se på,
jeg har hørt der skulle hvere en god strand ved rayong.
hvis der er nogle der har hværet der . må de godt give
nogle svar.

Cool Cool Grin

Oprettet af paulsenp d. 20/01-2006 09:24
#2

Hej Suphanburi,

Vedrørende Chanthaburi kan du finde lidt information på:

http://www.thaist...aburi.html


Vi har en lille durianplantage i Khlung distriktet, og jeg synes, der er en ganske dejlig natur i området.

Der er nogle få gode fredelige sandstrande i Chanthaburi. Store dele af kystområdet er ellers mangrove.

Jeg har ikke selv været i Oasis Sea World.

God tur,