Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: p.s.2 spil ....

Oprettet af werner4398 d. 29/01-2006 03:18
#1

hejsa har lige købt en del p.s.2 spil på phuket ...men de virker ikke er der nogen der kan hjælpe ...GrinGrinGrin

Oprettet af thaikurt1 d. 29/01-2006 03:39
#2

Er det et kopi du har kobet ?

Jeg har selv kobet kopi og de virker hele ikke saa jeg smild dem ud der er ikke andre at gore.

Oprettet af Webmaster d. 29/01-2006 04:06
#3

Hejsa,

Har du chip i din PS2 ?

Oprettet af werner4398 d. 29/01-2006 09:47
#4

nej jeg har ikke chip i ...men jobber på sagen ...smiler.....hwa med at tage dem med ind i landet ...er det ok med tolden eller ....?SmileSmileSmile

Oprettet af resten d. 29/01-2006 10:13
#5

Jeg tror ikke de siger så meget tolderne da de heldighvis ikke går antipiratgruppens ærinde Wink

Men mangler du et seriøst sted af få den chippet så skal du kigge forbi her
http://www.koluda...
har er utrolig hjælpsom og der er ingen problemmer med at maskinen ikke virker efter den er sat i.

Oprettet af Good for Falang d. 29/01-2006 11:37
#6

Få sat en chip i og dine kopi spil virker.

Good for FalangCool

Oprettet af Webmaster d. 29/01-2006 13:07
#7

Ja, rent faktisk så er det lettere bare at hente spil på nettet og brænde dem på CD/DVD'er nu når du har besluttet dig for at bruge piratkopier. Men du skal under alle omstændigheder have en chip i din Playstation.

Oprettet af resten d. 29/01-2006 15:15
#8

Nu ved jeg ikke hvor meget vi må snakke omkring "piratkopier" Wink
Men med Bittorrents kan det ikke bliver nemmer og billiger hvis du kommer ind på de rigtige steder hvor der er share ratio på Grin

1 spil = 4 timer = sparet mange penge som så kan gemmes væk til næste tur til paradis Cool