Debatemne:
Thailand Portalen (version 2004) :: Jeg giver en øl i Rayong
Oprettet af
Agerskov
d. 05/02-2006 00:18
#1
Hej kære medlemmer,
Jeg er i Rayong fra d. 16-02 til d. 23-02 og hvis der er nogle i byen i denne periode kunne vi da lige tage en bid mad og jeg giver da gerne en øl eller to hvis du kommer forbi
See you