Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: Jeg giver en øl i Rayong

Oprettet af Agerskov d. 05/02-2006 00:18
#1

Hej kære medlemmer,

Jeg er i Rayong fra d. 16-02 til d. 23-02 og hvis der er nogle i byen i denne periode kunne vi da lige tage en bid mad og jeg giver da gerne en øl eller to hvis du kommer forbi Smile

See you