Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: Ingen forsikring - pas er væk - penge er væk - kom ind på enkeltbillet.
Oprettet af
vandango d. 20/09-2014 17:32
#1
https://translate...t=&act=url

Oprettet af
Holger D d. 20/09-2014 18:56
#2
Hvad er dog det for en nederen translate???
Oprettet af
vandango d. 20/09-2014 19:01
#3
Ok du kan vælge Thailandsk - Engelsk - det er 100 gange bedre.
Oprettet af
lindy d. 20/09-2014 20:23
#4
Tja, ca. ligeså dårligt som dit dansk, det hedder oversættelse. og ikke translate.
Oprettet af
Holger D d. 20/09-2014 21:20
#5
Piller du meget navle?¿
Oprettet af
Holger D d. 20/09-2014 21:26
#6
lindy skrev:
Tja, ca. ligeså dårligt som dit dansk, det hedder oversættelse. og ikke translate.
Hvis det endeligt er så vigtigt for dig, så tjek din punktum-sætning. I øvrigt syns jeg der er pudsigt, at du kun er "øvet medlem" efter 9 års medlemskab i dette forum. Klap kaje siger jeg bare
Oprettet af
John d. 20/09-2014 22:28
#7
Stop venligst det fnidder
Admin.
Oprettet af
GAMBIT d. 21/09-2014 05:03
#8

Oprettet af
natty d. 21/09-2014 08:55
#9
Måske tager jeg fejl, men når jeg læser ovenstående udtryk, giver det mig mindelser om et tidligere medlem, som også brugte disse ord når han ønskede at provokere. Blev han ikke udelukket og tonen en helt anden derefter? også selv om man er uenig.
Holger D., hvilket nickname iøvrigt, og avatar, bruger det allerede efter tre indlæg.
#10
Den tyske stakkel er ved at blive hjulpet.
Oprettet af
Holger D d. 21/09-2014 16:35
#11
natty skrev:
Måske tager jeg fejl, men når jeg læser ovenstående udtryk, giver det mig mindelser om et tidligere medlem, som også brugte disse ord når han ønskede at provokere. Blev han ikke udelukket og tonen en helt anden derefter? også selv om man er uenig.
Holger D., hvilket nickname iøvrigt, og avatar, bruger det allerede efter tre indlæg.
Hvad er der nu galt med min Avatar og mit Nick ??¿ Fatter hat...mærkelig måde at kommunikere på
Oprettet af
milex d. 21/09-2014 17:37
#12
Holger D skrev:
natty skrev:
Måske tager jeg fejl, men når jeg læser ovenstående udtryk, giver det mig mindelser om et tidligere medlem, som også brugte disse ord når han ønskede at provokere. Blev han ikke udelukket og tonen en helt anden derefter? også selv om man er uenig.
Holger D., hvilket nickname iøvrigt, og avatar, bruger det allerede efter tre indlæg.
Hvad er der nu galt med min Avatar og mit Nick ??¿ Fatter hat...mærkelig måde at kommunikere på
Hm- fatter nu heller ikke at en ny på sitet fører sig frem på den måde!
Oprettet af
Holger D d. 21/09-2014 19:01
#13
milex skrev:
Holger D skrev:
natty skrev:
Måske tager jeg fejl, men når jeg læser ovenstående udtryk, giver det mig mindelser om et tidligere medlem, som også brugte disse ord når han ønskede at provokere. Blev han ikke udelukket og tonen en helt anden derefter? også selv om man er uenig.
Holger D., hvilket nickname iøvrigt, og avatar, bruger det allerede efter tre indlæg.
Hvad er der nu galt med min Avatar og mit Nick ??¿ Fatter hat...mærkelig måde at kommunikere på
Hm- fatter nu heller ikke at en ny på sitet fører sig frem på den måde!
Jeg skal måske være underdanig og rette ind? No go boy....jeg vil ikke provokere nogen men er heller nogens Ladyboy

Og sikke da en fjollet indstilling. Gammel bliver man af sig selv og er ingen dyd, erfaring skal tilegnes !!!
Oprettet af
John d. 21/09-2014 19:26
#14
På ingen måde, men du skal som alle andre følge sidens reglement.
Og nu tilbage til tråden om den stakkels Tysker.
Admin.
Oprettet af
Holger D d. 21/09-2014 19:29
#15
Det vil jeg da med glæde gøre. Nu hvor tissekonkurrencen er ovre

Oprettet af
Bade-Dyr d. 22/09-2014 04:17
#16
Når man læse på andre media omkring denne Tysker.
Ja så må jeg tilstå at jeg personliget ikke synes han er en stakkels mand, Men bare et kæmpe fjols.
Han er blevet tilbudt hjælp før, men har sagt NEJ !!!
Og han siger jo selv det med hans ben ikke gøre ondt, så jeg har skam ikke ondt af manden.
A police Facebook page later quoted Holse as saying that the excessive swelling on his legs was a congenital symptom and his condition was neither elephantiasis nor painful.
#17
Klart han ikke har forsikring!
Har endnu ikke hørt om et forsikrings selskab der udsteder rejseforsikringer til lande med militær undtagelsestilstand.
Det er også en af årsagerne til at turismen er faldende.
Oprettet af
milex d. 23/09-2014 01:18
#18
Asian Farmer skrev:
Klart han ikke har forsikring!
Har endnu ikke hørt om et forsikrings selskab der udsteder rejseforsikringer til lande med militær undtagelsestilstand.
Det er også en af årsagerne til at turismen er faldende.
Så du mener at alle turister i Thailand dd. ikke er forsikret????
Oprettet af
natty d. 23/09-2014 05:50
#19
Asian Farmer skrev:
Klart han ikke har forsikring!
Har endnu ikke hørt om et forsikrings selskab der udsteder rejseforsikringer til lande med militær undtagelsestilstand.
Det er også en af årsagerne til at turismen er faldende.
Totalt og aldeles vrøvl, det kommer helt an på hvad Udenrigsministeriet anmefaler.
Oprettet af
kro90 d. 23/09-2014 17:44
#20
Asian Farmer skrev:
Klart han ikke har forsikring!
Har endnu ikke hørt om et forsikrings selskab der udsteder rejseforsikringer til lande med militær undtagelsestilstand.
Det er også en af årsagerne til at turismen er faldende.
Du er helt galt på den, har lige været i Thailand, og før vi rejste havde jeg et opkald til mit forsikringsselskab omkring dækning, og her var svaret bare: God tur, bare det var mig. og et seriøst svar, at de dækker så længe UM ikke fraråder alt ikke nødvendigt indrejse