Debatemne:
Thailand Portalen (version 2004) :: danske resturanter i phuket
Oprettet af
michael andreasen
d. 14/10-2014 09:55
#1
hej har ikke været i phuket siden 2010 vil lige høre om der er nogen der ved hvor mange danske resturanter der er nu
Oprettet af
Holger D
d. 15/10-2014 21:45
#2
michael andreasen skrev:
hej har ikke været i phuket siden 2010 vil lige høre om der er nogen der ved hvor mange danske resturanter der er nu
RUNDETAARNET i Patong var der i 2013 men sat til salg for 33 mio.THB. Aner ikke hvordan det ser ud anno 2014
Oprettet af
ttah
d. 16/10-2014 10:15
#3
Var der i September i år ikke noget at råbe hurra for maden ikke som jeg forventede duen var snavset med mange brande huller i så min vurdering er at jeg skal ikke tilbage til dette sted.