Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: danske resturanter i phuket

Oprettet af michael andreasen d. 14/10-2014 09:55
#1

hej har ikke været i phuket siden 2010 vil lige høre om der er nogen der ved hvor mange danske resturanter der er nu

Oprettet af Holger D d. 15/10-2014 21:45
#2

michael andreasen skrev:

hej har ikke været i phuket siden 2010 vil lige høre om der er nogen der ved hvor mange danske resturanter der er nu


RUNDETAARNET i Patong var der i 2013 men sat til salg for 33 mio.THB. Aner ikke hvordan det ser ud anno 2014

Oprettet af ttah d. 16/10-2014 10:15
#3

Var der i September i år ikke noget at råbe hurra for maden ikke som jeg forventede duen var snavset med mange brande huller i så min vurdering er at jeg skal ikke tilbage til dette sted.