Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: Flexløn og efterløn.

Oprettet af Katrin d. 15/10-2014 18:37
#1

Hejsa. Vi har fundet ud af at vi kun kan være i Thailand i 3mdr. indenfor et kalenderår, når vi er på Flex/efterløn. Vi har så hørt, at der kan søges dispensation, hvis det er bedre for helbredet, at være i Thailand. Er der nogen herinde, der kender noget til dette.

Oprettet af thongsala d. 15/10-2014 20:57
#2

Er selv lige gået på efterløn.Har aldrig hørt om flex/efterløn.Hvad er det ?

Oprettet af Holger D d. 15/10-2014 21:42
#3

Katrin skrev:

Hejsa. Vi har fundet ud af at vi kun kan være i Thailand i 3mdr. indenfor et kalenderår, når vi er på Flex/efterløn. Vi har så hørt, at der kan søges dispensation, hvis det er bedre for helbredet, at være i Thailand. Er der nogen herinde, der kender noget til dette.


<<<<<<<<<<<<<<hvis du faar flekslön er du vel i arbejde? er du paa fleksydelse fordi du er arbejdslös flekser, skal du söge jobcenter om ferie, hvilket max gives 3 uger for 1 hovedferie. Du skal netop som ledig flekser, staa til raadighed for arbejdsmarkedet

Oprettet af Katrin d. 16/10-2014 13:29
#4

Min mand er i Flexjob nu, men er berettiget til Flexydelse. Når man er på flexydelse, kan man kun være udenfor Europa i 3 mdr. Så er mit spørgsmål. Er der nogen der ved, om man kan få dispensation, så man kan være i Thailand mere end 3 mdr. på dispensation, hvis man kan bevise, at man har det bedre i varmen. Jeg tror, at dette var mere uddybende.