Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: papir på forældremyndighed

Oprettet af Henke d. 08/08-2015 21:38
#1

Hej forum
Der har for nyligt været spurgt om det samme, men tråden er desværre blevet væk for mig. Jeg håber det er ok jeg laver en ny om samme emne.
Here goes!

Min kæreste fra Thailand har en søn på 3 år. Når tid er så skal han selvfølgelig med til Danmark på familiesammenføring. Vi vil også gerne have ham med på ferie i Danmark inden. Jeg har svært ved at forklare min kæreste at faderen skal afskrive sig forældremyndighed for at vi kan få ham med herop. Er der nogen som kan skrive på thai hvad det stykke papir hedder? Eller hvordan det forklares?

Jeg takker på forhånd

Med venlig hilsen
Henke

Oprettet af bannok d. 09/08-2015 05:12
#2

Det er noget der skal gennem en sagfører‚ og alt efter hvordan forholdet er imellem din kæreste og faren til barnet‚ kan det godt være at han vil kræve penge for at frasige sig forældremyndigheden. Snak med en sagfører der kan både thai og engelsk.

Oprettet af sudsakhon d. 09/08-2015 12:19
#3

Hej Henke
Det kan jeg godt, men det er ikke så simpelt med et enkelt dokument, der "klarer hele sagen"..

Hvad der skal foreligge af dokumentation, kommer an på de konkrete forhold omkring din kærestes tidligere samliv, samt forhold omkring barnet.

Jeg har smidt en PB ;-)

Oprettet af vandango d. 09/08-2015 13:45
#4

For en del år siden var der en dansk film omkring Thailandske kvinder i Danmark.
I filmen er der en Thailandsk dreng som vist nok skulle adopteres af kvindens danske mand,
hvorefter drengen så skulle til Danmark.
Kan huske noget om advokat og drengens thailandske far, måske en anden her på siden kan huske filmen og en evt. relevans?

Det kunne være at kæresten måske har glæde af at se klippet?

Redigeret af vandango d. 01/01-1970 02:00

Oprettet af Webmaster d. 09/08-2015 14:03
#5

Det var fra Fra Thailand til Thy eller i Fra Thy til Thailand.
Kig ind HER.

Redigeret af Webmaster d. 01/01-1970 02:00

Oprettet af vandango d. 09/08-2015 19:30
#6

Underligt - når jeg klikker på dit link og scroller ned, finder jeg et link i bunden til russiske luksus ludere.

Russian senior dating for men, er det nogen som har hacket sig ind på hjemmesiden?

Oprettet af Webmaster d. 09/08-2015 19:55
#7

vandango skrev:

Underligt - når jeg klikker på dit link og scroller ned, finder jeg et link i bunden til russiske luksus ludere.

Russian senior dating for men, er det nogen som har hacket sig ind på hjemmesiden?

Nej, det er google-reklamer og normalt er det reklamer som er fundet frem udfra et mønster af hvad den enkelte ellers kigger på og hvad de derfor antager den enkelte så interessere sig for.

Kigger man meget på biler, så forfølger reklamer for biler, forsikringer, fælge, dæk osv en i dagene efter.

Fik selv nogle reklamer for hoteller og et eller andet indsamlingshalløj.

Redigeret af Webmaster d. 01/01-1970 02:00

Oprettet af GAMBIT d. 09/08-2015 19:59
#8

Webmaster skrev:

vandango skrev:

Underligt - når jeg klikker på dit link og scroller ned, finder jeg et link i bunden til russiske luksus ludere.

Russian senior dating for men, er det nogen som har hacket sig ind på hjemmesiden?

Nej, det er google-reklamer og normalt er det reklamer som er fundet frem udfra et mønster af hvad den enkelte ellers kigger på og hvad de derfor antager den enkelte så interessere sig for.

Kigger man meget på biler, så forfølger reklamer for biler, forsikringer, fælge, dæk osv en i dagene efter.

Fik selv nogle reklamer for hoteller og et eller andet indsamlingshalløj.



Hahahahaha !

KONGE indlæg og svar Rolll

Oprettet af vandango d. 09/08-2015 20:13
#9

Jeg har sgu da aldrig kigget efter russiske luksusludere på internettet, thaikvinder er min interesse, er oven i købet gift med én. Ha ha ha ha. 👍
Grin

Normalt kigger jeg på biler samt billig tøj og sko på internettet.

Men måske har jeg ved en fejl kommet til at logge mig ind på mein freund von bangkok google meisters konto?

Eller også har jeg ved en fejl slugt en af JohnBKK's cookies? Grin

Faktisk forinden tillod hjemmesiden mig ikke at svare på et af JohnBKK's indlæg, tror at det var her jeg fik en af hans cookies galt i halsen. Grin

Redigeret af vandango d. 09/08-2015 20:35

Oprettet af GAMBIT d. 09/08-2015 20:32
#10

For at du ikke skal få bøvl med konen og hun tror du sidder i de sene natte timer og kigger på luksus ludere fra Rusland så gå ind og slet dine COOKIES.

Brug evt Incognito funktion når tankerne leder dig til andre verdensdele Wink

Oprettet af Webmaster d. 09/08-2015 20:35
#11

Jeg var faktisk ved at pisse i bukserne af grin da jeg skrev svaret til Vandango ;-)
Fandme heldigt for ham at det ikke var en reklame for nogle hottentotter.

Oprettet af vandango d. 09/08-2015 20:37
#12

Jeg har sgu aldrig kigget efter russiske ludere, det er sandt.

Oprettet af vandango d. 09/08-2015 20:39
#13

Webmaster skrev:

Jeg var faktisk ved at pisse i bukserne af grin da jeg skrev svaret til Vandango ;-)
Fandme heldigt for ham at det ikke var en reklame for nogle hottentotter.


Jeg måtte løbe ud på toilettet, har øl hygget mig med venner i gården, og nappet mig et par ekstra her til portalen. Grin

Men jeg er stadig 100% sikker på, at det var en JohnBKK's cookies der har lavet ravage på min computer, heldigvis er jeg i Danmark.Grin

Redigeret af vandango d. 09/08-2015 20:43

Oprettet af GAMBIT d. 09/08-2015 20:43
#14

Webmaster skrev:

Jeg var faktisk ved at pisse i bukserne af grin da jeg skrev svaret til Vandango ;-)
Fandme heldigt for ham at det ikke var en reklame for nogle hottentotter.


i sandehed et skrifteligt "kodak" moment Hehe-guy

Vandango,

Cookies og eller Re-marketing lyver aldrig BVDr

Spøg til side - tilbage til emnet.

Oprettet af sudsakhon d. 09/08-2015 22:53
#15

Jeg tør egentligt ikke afsløre, hvilke bannerreklamer, der dukker op hos mig.
-OG man må stole på mit ord om, at jeg ikke har (mindes at have) søgt i de hjørner af menneskelig hedonisme