Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: visarun cambodia

Oprettet af jacobpakchong d. 05/11-2015 12:45
#1

hej jeg skal have lavet et visarun senest den 18, og jeg plejer at køre til eran cambodia, det tager et par timer. men de lukkede border der for et stykke tid siden,er der nogen der ved om den er åben igen. tak.

Oprettet af buick d. 05/11-2015 21:58
#2

Det kommer an på hvilken type visarun du laver.

Hvis du vil lave fattigrøvs run og går efter de 14 dage man får så er grænsen lukket
Hvis du er på legalt visum og skal have fornyet efter 90 dage så er grænsen åben.
Hvis du er på dobbelt turist visum så er grænsen åben.