Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: sundgarren

Oprettet af tanja15 d. 08/04-2006 18:30
#1

Er der mon nogen herinde som har været i Phuket under sundgarren?
Jeg ta´r til Phuket på mandag (10 April), og vil gerne høre om hvordan det er dernede, da det jo som bekendt foregår den 13, 14 og 15 April.

Oprettet af Santhumpon d. 08/04-2006 18:35
#2

Hej Tanja.

Du mener Songkran den 13, 14 og 15 April. Thailandsk nytår.
Har ikke prøvet det endnu.


http://sunsite.au.../songkran/


http://www.sriwit...gkran.html


http://www.phuket...ngkran.htm

mvh
Torben.

Redigeret af Santhumpon d. 08/04-2006 18:43

Oprettet af tanja15 d. 08/04-2006 18:45
#3

hej torben mange tak har læst det hele

Oprettet af Robert Kronberg d. 08/04-2006 19:03
#4

Det er vådt og irriterende...

Oprettet af solmand d. 08/04-2006 22:21
#5

pas på lastbilerne med vand kanoner alt du har af værdi skal du sørge for at have i en plasik pose Shock
solmand

Oprettet af Good for Falang d. 08/04-2006 23:45
#6

Songkran er en våd belastning, jeg har oplevet Songkran 2 gange første og sidste gang, nu rejser jeg kun til smilets land efter Songkran.

Good for FalangCool

Oprettet af PECHKARDT d. 26/04-2006 15:36
#7

Har selv lige oplevet songkran for første gang, og det er da nok noget af det sjoveste jeg har prøvet i Thailand Grin