Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: sundgarren
Oprettet af
tanja15 d. 08/04-2006 18:30
#1
Er der mon nogen herinde som har været i Phuket under sundgarren?
Jeg ta´r til Phuket på mandag (10 April), og vil gerne høre om hvordan det er dernede, da det jo som bekendt foregår den 13, 14 og 15 April.
#2
Hej Tanja.
Du mener Songkran den 13, 14 og 15 April. Thailandsk nytår.
Har ikke prøvet det endnu.
http://sunsite.au.../songkran/
http://www.sriwit...gkran.html
http://www.phuket...ngkran.htm
mvh
Torben.
Oprettet af
tanja15 d. 08/04-2006 18:45
#3
hej torben mange tak har læst det hele
#4
Det er vådt og irriterende...
Oprettet af
solmand d. 08/04-2006 22:21
#5
pas på lastbilerne med vand kanoner alt du har af værdi skal du sørge for at have i en plasik pose

solmand
Oprettet af Good for Falang d. 08/04-2006 23:45
#6
Songkran er en våd belastning, jeg har oplevet Songkran 2 gange første og sidste gang, nu rejser jeg kun til smilets land efter Songkran.
Good for Falang

#7
Har selv lige oplevet songkran for første gang, og det er da nok noget af det sjoveste jeg har prøvet i Thailand
