Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: Thai skolegang i Danmark

Oprettet af Henke d. 04/10-2016 17:11
#1

Kan en thai bruge sin thailandske skolegang til noget hvis hun flytter til Danmark? Eller er det en 9.klasse på VUC uanset hvad?

Oprettet af sudsakhon d. 04/10-2016 23:25
#2

Det kræver nok flere oplysninger, for at kunne svares på..

Hvad skal hun bruge sin skolegang til og hvilket niveau har hun eksamen på...

Er det en uddannelse du spørger til om kan bruges, eller der det grundskolen/gymnasium?

Men ellers er niveauerne noget lavere i Thailand end i DK.

Se evt. her (landebogen) Slå op på Thailand


http://ufm.dk/udd...en/slaa-op