Oprettet af
ian d. 23/05-2006 21:29
#1
Hej med jer derude..

)
Jeg kunne godt tænke mig at lære at tale thai, kender i nogle gode steder i København, hvor man kan få undervisning..?
Hilsen
Ian.
Oprettet af Suk Rak Ning d. 23/05-2006 21:34
#2
Proev Soendagsskolen, oplysninger findes her paa siden
Suk...........................
http://www.dansk-...ad_id=1900
#3
Hej Ian,
M.h.t. Søndagsskolen i KBH, kig lige på denne tråd:
http://www.dansk-...ad_id=1913
Ønsker du yderligere informationer er du velkommen til at spørge John-Morten Due eller undertegnede, enten her i tråden eller per PB.
M.v.h., M. Rasmussen
