Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: Thai undervisning

Oprettet af ian d. 23/05-2006 21:29
#1

Hej med jer derude.. Shock)

Jeg kunne godt tænke mig at lære at tale thai, kender i nogle gode steder i København, hvor man kan få undervisning..?

Hilsen

Ian.

Oprettet af Suk Rak Ning d. 23/05-2006 21:34
#2

Proev Soendagsskolen, oplysninger findes her paa siden

Suk...........................Cool


http://www.dansk-...ad_id=1900

Oprettet af falang yao d. 23/05-2006 21:49
#3

Hej Ian,

M.h.t. Søndagsskolen i KBH, kig lige på denne tråd:


http://www.dansk-...ad_id=1913


Ønsker du yderligere informationer er du velkommen til at spørge John-Morten Due eller undertegnede, enten her i tråden eller per PB.

M.v.h., M. Rasmussen Cool

Oprettet af ian d. 26/05-2006 18:07
#4

Takker mange gange for oplysningerne...Shock)

Vil lige kigge på det.

Ian