Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: Hotel i Rayong City

Oprettet af Fynboen d. 26/05-2006 09:57
#1

Hej!

Er der nogen som kan anbefale et godt og billigt hotel i centrum af Rayong City?

/Fynboen

Oprettet af Fynboen d. 26/05-2006 13:51
#2

I er ikke nemme at narre.

Der skal ansættes 2 bellboys, var det noget for jer?

/Fynboen

Oprettet af rinpoche d. 26/05-2006 18:37
#3

Hej Fynbo,

Jeg mener jeg er kvalificeret til bellboy stillingen, er tit blevet kaldt en klokker Grin

Oprettet af Bjarne d. 26/05-2006 19:47
#4

Ikke et ord om klokkeværk eller andet. Men jeg har boet på Rayong City Hotel for 2-3 år siden, og det var udmærket. Husker ikke prisen, men sandsynligvis rimelig, da det var min yderst prisbevidste svigerinde, der valgte hotel for os. Hotellet ligger meget centralt i Rayong med et udmærket marked på den anden side af vejen - ingen støjproblemer af den årsag.
Bjarne

Oprettet af Robert Kronberg d. 26/05-2006 20:23
#5

Hm,

Jeg tror, at jeg er den eneste her, som har været klokker i bogstaveligste forstand... Grin

/Robert

Oprettet af Fynboen d. 26/05-2006 23:04
#6

Hej Bjarne!

Jeg siger tak for et seriøst svar.
Det ser meget fornuftigt ud.

/Fynboen

Oprettet af suphanburi d. 14/06-2006 12:31
#7

hej fynbo
jeg boet på star hotel i april det ligger 100meter fra
market det er det billiste market jeg har været på.
prisen er 800 bath pr døgn.et godt hotel skal bo der næste
gang jeg tager til thailand.