Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: lære at tale Thai

Oprettet af JHB d. 28/05-2006 12:31
#1

Hej,
Jeg har besluttet mig for at ville lære Thai (sådn til husbehov).
Jeg har lånt 'Learn Thai' -CD-rom på biblioteket.

Der kan jeg lære en masse lidt ligegyldige sætninger (synes jeg).
Der forklares ikke måden man bryder sætninger op på og derved kan bruge dele af sætgningerne til at gå videre med.

Er der nogle som kender et godt - "basic Thai" program/lydbog på nettet? Helst et program! Prisen må ikke gerne være over 40 USD.

Venligst
Jacob, Frb.

Oprettet af clydehaumann d. 28/05-2006 13:25
#2

Nu ved jeg ikke hvor du bor, men er det i KBH er det muligt at laere Thai i Soendagsskolen. Skriv til Morten Due for naermere oplysninger.
Det andet kan jeg ikke hjelpe dig med. Sorry.
Clyde.

Oprettet af MortenDue d. 28/05-2006 18:05
#3

Hej Jacob

Send en email - så finder vi ud af det....

Morten

Oprettet af JHB d. 28/05-2006 20:04
#4

Hej Morten,

Det har jeg så gjort nu : )

Oprettet af nicefarang d. 29/05-2006 00:04
#5

Jeg lånte også denne cd på biblioteket.
Synes de snakkede for hurtigt til at jeg kunne indlære de specielle thailyde.

Personlig undervisning er nok bedst i starten.