#3
Og mig som HADER edderkopper! Var slet ikke klar over at der var så mange, og så STORE af slagsen i Thailand - Har godt nok set en enkelt som jeg ville betegne som stor - Men de billeder der.... Er lige før at jeg har det ene ben tilbage i Danmark
