Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: koh Chang
#1
Hej.
Jeg har lige booket "Nirvana resort" på Koh Chang. Er der nogen her der har erfaringer med dette resort ?
På forhånd tak
Mvh./Christian
Oprettet af
pdrhan d. 21/06-2006 06:24
#2
Prøv at kigge indlæg igennem ,mener der er en tråd om lige netop dette!
Oprettet af Chatten d. 23/06-2006 12:26
#3
Hej Christian
Jeg har lige været der i 6 dage.. du kan godt glæde dig.
der er meget fredeligt, rigtigt smukt og man ser næsten ingen mennesker. deres bungalows er overdrevet fede, og betjeningen er helt i top!
Den eneste ulempe jeg kan komme i tanke om er den lorte vej man skal bruge for at komme til byen. den var ikke særligt sjov. men det er kun 4-500 meter, så er der asfalt resten af vejen.
Mvh, Lasse
Oprettet af phitsanulok d. 24/06-2006 11:15
#4
hej.
Jeg har vaeret der....
Deres starnd er ubrugelig, men der er maser strande i naerheden... ogsaa lidt dyrt iforhold til andre, bedre steder...
Tag til Siam beach!
ENJOY KOH CHANG, I DID :-D
Oprettet af
rinpoche d. 24/06-2006 12:19
#5
Her er et review af stedet:
http://www.iamkoh...tm#Nirvana
http://www.r24.or...rt/review/
Ser sørendanseme dejligt ud. God tur når tiden kommer.
mvh
rinpoche
Redigeret af
rinpoche d. 24/06-2006 12:22