Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: koh Chang

Oprettet af ChristianR d. 21/06-2006 03:36
#1

Hej.

Jeg har lige booket "Nirvana resort" på Koh Chang. Er der nogen her der har erfaringer med dette resort ?

På forhånd tak

Mvh./Christian

Oprettet af pdrhan d. 21/06-2006 06:24
#2

Prøv at kigge indlæg igennem ,mener der er en tråd om lige netop dette!

Oprettet af Chatten d. 23/06-2006 12:26
#3

Hej Christian

Jeg har lige været der i 6 dage.. du kan godt glæde dig.
der er meget fredeligt, rigtigt smukt og man ser næsten ingen mennesker. deres bungalows er overdrevet fede, og betjeningen er helt i top!

Den eneste ulempe jeg kan komme i tanke om er den lorte vej man skal bruge for at komme til byen. den var ikke særligt sjov. men det er kun 4-500 meter, så er der asfalt resten af vejen.

Mvh, Lasse

Oprettet af phitsanulok d. 24/06-2006 11:15
#4

hej.


Jeg har vaeret der....

Deres starnd er ubrugelig, men der er maser strande i naerheden... ogsaa lidt dyrt iforhold til andre, bedre steder...
Tag til Siam beach!

ENJOY KOH CHANG, I DID :-D







Oprettet af rinpoche d. 24/06-2006 12:19
#5

Her er et review af stedet:


http://www.iamkoh...tm#Nirvana



http://www.r24.or...rt/review/


Ser sørendanseme dejligt ud. God tur når tiden kommer.

mvh
rinpoche

Redigeret af rinpoche d. 24/06-2006 12:22