Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: Byg dit eget hus for: 100000bath

Oprettet af phitsanulok d. 18/07-2006 07:20
#1

Heyya!

Faldt lige over denne side, er der nogen der har bygget deres eget hus i Thailand??

[url]www.coolthaihouse.com[/url]

Nyd vejret i Danmark og Thailand Cool

Oprettet af phitsanulok d. 18/07-2006 09:36
#2

ups... jo :-D men stadig billigt, hehe

Oprettet af tintin d. 18/07-2006 11:34
#3

Vi har bygget 2.

Oprettet af rinpoche d. 18/07-2006 18:50
#4

Man kan jo lide af personlighedsspaltning Cool
Og andre står med et ben i hvert hus... øh lejr.
Man kunne også have både en Mia Luang og Mia Noi
Et til herskabet og et til tyendet, der er mange muligheder Smile




Oprettet af phitsanulok d. 18/07-2006 23:40
#5

bamse... hvilken regler er nu det??

Oprettet af tintin d. 19/07-2006 12:47
#6

Det er konen som bygger og betaler. Et hjemme ved familien så vi kan bo for oss selv når vi er der, og et i Pattaya for å slippe hotell når vi er der. Selvfølgelig har det også med å starte tidlig for å ha en plass å trekke seg tilbake i vinterhalvåret når vi blir gamle nok og det er også for at barna skal ha en mulighet til å besøke familie og venner der nede.

2 hus i Thailand kostet konen mindre enn halvparten av det det ville koste å kjøpe landsted i NorgeGrin

Redigeret af tintin d. 19/07-2006 12:56

Oprettet af tintin d. 19/07-2006 16:53
#7

Dette er huset hjemme ved familien. Kostet 700000Thb for fire år siden.


http://foto.vg.no...d=32818336


Linken virker ikke. Kan en moderator ta vekk innlegget for meg?

Billedet kan ses på ovenstående link i stedet.
- Webmaster -

Redigeret af Webmaster d. 19/07-2006 18:46

Oprettet af Locturian d. 19/07-2006 17:55
#8

Fuck det er lækkert tintin Sad Hvor ligger det henne?

Jeg vil også have råd til at købe et hus! Men har ikke pengene, og banken vil nok ikke låne mig dem Sad

Oprettet af lindegaard d. 19/07-2006 18:12
#9

Bamsen: det er ikke nye regler... de efterlever bare de regler der allerede eksisterer, men ikke har været efterlevet til punkt og prikke... se eventuelt mit indlæg fra idag her
http://www.dansk-...post_25682

det ser ud til at nogen prøver at banke lidt fornuft ind i politikernes hoveder derude... ganske interessant artikel Grin

Oprettet af thaikurt1 d. 20/07-2006 04:15
#10

Locturian
Du er jo en ung mand saa du skal nok komme hen af vejen. Smile


Oprettet af Locturian d. 20/07-2006 08:44
#11

Ja, men hvad nytter det, når man ikke kan vente! Grin Jeg spytter 18.000 bath lige ned i lommen på min udlejer Sad

Oprettet af Jesper_Hein d. 20/07-2006 09:42
#12

Hej Locturian.

Må man spørge, hvad du arbejder med i Thailand? Efter mine budgetter skal jeg være lykkelig bare for at kunne tjene 18.000 TBH i Thailand, hehe Smile

Redigeret af Jesper_Hein d. 20/07-2006 09:44

Oprettet af tintin d. 20/07-2006 10:09
#13

Locturian. De første 17 bilder er fra huset i Pattaya. De siste er av huset i Nakhon Sawan. Husk at vi er rett gamle med voksne barn. Den dag kommer nok da du har anledning til å realisere dine drømmer. Jeg har gjort om på albumet slik at det kun er husene som vises.

Oprettet af lindegaard d. 20/07-2006 11:06
#14

Tintin: huset i Pattaya må være det med den søde lille pool, lige præcis nok til at man kan blive kølet ned, genialt..Grin, hvad stod huset med poolen konen i??

Oprettet af tintin d. 20/07-2006 12:09
#15

Huset i Pattaya kostet 3.5 mill. Thb. Penger lånt i Norsk bank til 2.5% rente. Som sikkert mange har forstått så er dette konens sparegris. Det er enklere å huske de månedlige avdrag på et banklån enn til en frivillig sparekontoGrin Planen er at huset skal leies ut til pensjonister i vinterhalvåret. Er hun heldig så kan hun gå nesten i null.

Oprettet af xxxx d. 20/07-2006 14:50
#16

Hejsa

jamen nu ved jeg ikke hvad huse der tales om.. men byggeprisen her ude er stadig ikke over 5.000 thb pr kvrm.. Medmindre man skal have guld vandhaner...grund / pool osv er ikke bygge pris.

Så Locturian fortvivl ikke selv du kan få råd til at have eget tag over hovedet.. Med mindre du skal have en grund som ødelægger budgettet.

le-si