Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: Byg dit eget hus for: 100000bath
Oprettet af phitsanulok d. 18/07-2006 07:20
#1
Heyya!
Faldt lige over denne side, er der nogen der har bygget deres eget hus i Thailand??
[url]www.coolthaihouse.com[/url]
Nyd vejret i Danmark og Thailand

Oprettet af phitsanulok d. 18/07-2006 09:36
#2
ups... jo :-D men stadig billigt, hehe
Oprettet af
tintin d. 18/07-2006 11:34
#3
Vi har bygget 2.
Oprettet af
rinpoche d. 18/07-2006 18:50
#4
Man kan jo lide af personlighedsspaltning

Og andre står med et ben i hvert hus... øh lejr.
Man kunne også have både en Mia Luang og Mia Noi
Et til herskabet og et til tyendet, der er mange muligheder
Oprettet af phitsanulok d. 18/07-2006 23:40
#5
bamse... hvilken regler er nu det??
Oprettet af
tintin d. 19/07-2006 12:47
#6
Det er konen som bygger og betaler. Et hjemme ved familien så vi kan bo for oss selv når vi er der, og et i Pattaya for å slippe hotell når vi er der. Selvfølgelig har det også med å starte tidlig for å ha en plass å trekke seg tilbake i vinterhalvåret når vi blir gamle nok og det er også for at barna skal ha en mulighet til å besøke familie og venner der nede.
2 hus i Thailand kostet konen mindre enn halvparten av det det ville koste å kjøpe landsted i Norge

Redigeret af
tintin d. 19/07-2006 12:56
Oprettet af
tintin d. 19/07-2006 16:53
#7
Dette er huset hjemme ved familien. Kostet 700000Thb for fire år siden.
http://foto.vg.no...d=32818336
Linken virker ikke. Kan en moderator ta vekk innlegget for meg?
Billedet kan ses på ovenstående link i stedet.
- Webmaster -
#8
Fuck det er lækkert tintin

Hvor ligger det henne?
Jeg vil også have råd til at købe et hus! Men har ikke pengene, og banken vil nok ikke låne mig dem

#9
Bamsen: det er ikke nye regler... de efterlever bare de regler der allerede eksisterer, men ikke har været efterlevet til punkt og prikke... se eventuelt mit indlæg fra idag her
http://www.dansk-...post_25682
det ser ud til at nogen prøver at banke lidt fornuft ind i politikernes hoveder derude... ganske interessant artikel

#10
Locturian
Du er jo en ung mand saa du skal nok komme hen af vejen.
#11
Ja, men hvad nytter det, når man ikke kan vente!

Jeg spytter 18.000 bath lige ned i lommen på min udlejer
#12
Hej Locturian.
Må man spørge, hvad du arbejder med i Thailand? Efter mine budgetter skal jeg være lykkelig bare for at kunne tjene 18.000 TBH i Thailand, hehe
Oprettet af
tintin d. 20/07-2006 10:09
#13
Locturian. De første 17 bilder er fra huset i Pattaya. De siste er av huset i Nakhon Sawan. Husk at vi er rett gamle med voksne barn. Den dag kommer nok da du har anledning til å realisere dine drømmer. Jeg har gjort om på albumet slik at det kun er husene som vises.
#14
Tintin: huset i Pattaya må være det med den søde lille pool, lige præcis nok til at man kan blive kølet ned, genialt..

, hvad stod huset med poolen konen i??
Oprettet af
tintin d. 20/07-2006 12:09
#15
Huset i Pattaya kostet 3.5 mill. Thb. Penger lånt i Norsk bank til 2.5% rente. Som sikkert mange har forstått så er dette konens sparegris. Det er enklere å huske de månedlige avdrag på et banklån enn til en frivillig sparekonto

Planen er at huset skal leies ut til pensjonister i vinterhalvåret. Er hun heldig så kan hun gå nesten i null.
Oprettet af xxxx d. 20/07-2006 14:50
#16
Hejsa
jamen nu ved jeg ikke hvad huse der tales om.. men byggeprisen her ude er stadig ikke over 5.000 thb pr kvrm.. Medmindre man skal have guld vandhaner...grund / pool osv er ikke bygge pris.
Så Locturian fortvivl ikke selv du kan få råd til at have eget tag over hovedet.. Med mindre du skal have en grund som ødelægger budgettet.
le-si