Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: sød og pæn thaipige søger mand
#1
hej alle
jeg tager til thailand 13 december hvor jeg skal lave et
turistvisa på 3 månder til min kones kussine
hun er 27 år pæn og sød. hun har lige mistet sin mor
og er allene .har et barn på 5 år som bor ved x manden
i en anden hun har arbejdet som frisør i suphanburi
hvor hun bor.
så hvis du er en mand mellem ca 30-50 år der godt kunne
tænke dig af gifte dig med hende.
jeg håber hun kommer til april.
så hvis du er intraseret i af møde dang.så send en mail.


.
Oprettet af
ebeth d. 17/11-2006 13:21
#2
Stakkels Daeng!
#3
Det var da en forkasteligt måde at annoncerer på! Hun kan vel møde kærligheden på reel vis, kan da ikke passe at hun skal kastes i armene på den første den bedste, bare fordi hun savner en til at forsøge sig

Oprettet af
latour82 d. 17/11-2006 15:12
#4
[quote]
Locturian skrev:
Det var da en forkasteligt måde at annoncerer på!
Jeg har plæderet det samme som du gør i tidligere tilfælde, nu har jeg dog valgt at tie.
Vores syn på at finde en partner er nok farvet af den måde hvorved at man har fundet sin egen partner.
Jeg gjorde det på den måde som jeg finder rigtig, nemlig ved et spontant møde, at det tilfældigvis var i Bangkok at jeg fandt min udkårene som så blev Thailænder, var tilfældighedernes spil, hun kunne lige så godt være New Yorker hvor jeg har rejst væsentlig mere til end Thailand.
Andre møder deres ved Netdating, kontaktannoncer, kontaktberauer eller via familie eller bekendte som kender en sød partner.
Hver især, syntes man nok at det er den helt rigtige måde uanset hvordan man finder sin partner.
Jeg kan personligt ikke påstå at jeg har ændret holdning, men det er en helt anden sag
Niels
Oprettet af oleskyum d. 17/11-2006 15:41
#6
Locturian skrev:
Det var da en forkasteligt måde at annoncerer på! Hun kan vel møde kærligheden på reel vis, kan da ikke passe at hun skal kastes i armene på den første den bedste, bare fordi hun savner en til at forsøge sig

Hvis du virkelig kan forages over dette, så tænker jeg lidt over, hvordan du klarer hverdagen på en ferieø i Thailand.
Jeg forstår udmærket, hvad du tænker og mener, men jeg så mange unge Thaier med forelskelsen i øjnene eller dollar tegn, du kan selv vælge, hvad du mest forventer eller tror.
Sådan ser det altid ud når en Thai og en farang er sammen og vil man forarges er Thailand og turistområderne det helt rigtige sted at opholde sig, så kan forargelsen få hel frit spil.
Prøv nu at se verden som den nu engang er, for du skal blive rigtig forarget, hvis det naturlige her er, at kusinen nu har en enorm gæld til 20 % om måneden i renter.
Oprettet af
kenneth d. 17/11-2006 16:06
#7
Samma magsura svar
varför inte skriva nåt positivt...
Kenneth...
Oprettet af Badladz d. 17/11-2006 16:33
#8
Øøøh kunne man måske prøve habitten først, bare får nu at se om den nu også passer
Regards
Badladz
#9
oleskyum skrev:
Locturian skrev:
Det var da en forkasteligt måde at annoncerer på! Hun kan vel møde kærligheden på reel vis, kan da ikke passe at hun skal kastes i armene på den første den bedste, bare fordi hun savner en til at forsøge sig

Hvis du virkelig kan forages over dette, så tænker jeg lidt over, hvordan du klarer hverdagen på en ferieø i Thailand.
Jeg forstår udmærket, hvad du tænker og mener, men jeg så mange unge Thaier med forelskelsen i øjnene eller dollar tegn, du kan selv vælge, hvad du mest forventer eller tror.
Sådan ser det altid ud når en Thai og en farang er sammen og vil man forarges er Thailand og turistområderne det helt rigtige sted at opholde sig, så kan forargelsen få hel frit spil.
Prøv nu at se verden som den nu engang er, for du skal blive rigtig forarget, hvis det naturlige her er, at kusinen nu har en enorm gæld til 20 % om måneden i renter.
Om jeg bor i Danmark, Thailand, Tyskland, Rusland eller på Maldiverne, vil det stadig forarge mig, når kvinder bliver "givet" væk til en lucky mand med pengepunden i orden. Kan da godt være at hun er "desperat" og hun virkelig savner en mand, men man sætter da ikke bare 2 vildt fremmede sammen. Som nævnt, skal hun ikke sørge for sin unge, den har ex-manden - Og går da stærkt ud fra at hun har både arme og ben, så hun burde være i stand til at forsørge sig selv, måske dog ikke på farang-status.
Som det også bliver nævnt, er der dating-sider, kontakt-bereauer, cafe'er, mødesteder, diskoteker og alt muligt andet, for dem der søger kærligheden. Det forarger mig når der står "Kvinde gives væk til mand der har penge og vil have hende" (Ikke ordret, men sådan læses det).
Må da også være en virkelig desperat mand der går ind til sådan et "ægteskab" og det lufter meget af det muslimerne gør, når de bare sætter 2 unge sammen, fordi det har familien nu bestemt. Det ender som regel også godt, med æresdrab og hvad ved jeg. Mennesker der nu engang ikke har valgt hinanden til at starte med, har nok få chancer for at blive lykkelige sammen. Selvfølgelig skal man ikke skære alle over én kam, der er undtagelser, men pointen er, friheden til at vælge selv.
Hvis i virkelig vil hjælpe den stakkels kone, så sæt hende i forbindelse med nogle af de mange farang-thai dating bereauer der er her i Thailand - Er da en langt bedre indgangsvinkel...
Oprettet af
John d. 17/11-2006 16:44
#10
John skrev:
Det forkastelige har jeg svært ved at se, og hvem siger at hun bliver kastet i armene på den første og bedste, der er jo IKKE en salgsannonce. Hvad er for øvrigt en ”reel” måde at møde kærligheden på?
Hej John,
Det "forkastelige" ligger i denne "slutbemærkning" fra nogle kontakt formiddler (mest thai kvinder):
<<Du kan "have/prøve" hende hjemme hos dig i 1 mnd og hvis det ikke går kan du sende hende tilbage til os>>
M.v.h., M. Rasmussen
P.S. Undskyld
John men jeg er vist nok kommet til at slette det meste af dit indlæg, ved at bruge RET i stedet for CITER.
Oprettet af
solmand d. 17/11-2006 17:41
#11
måske synd at man kun er sepereret

#12
Hej Locturian,
Har du undersøgte hvor mange opløste ægteskabet er der i DK (kun dansk-thai) og derefter hvor mange var oprindelige :
1- Forelskelse ægteskab (måske efter 14 dage ferie i Thailand).
2- "Fornuft ægteskab" (ved mellemkomst af venner eller familien).
JEG vil vove den påstand at i DK er der flere skilte par fra gruppe
#1 end fra
#2.
M.v.h., M. Rasmussen
Oprettet af bastian d. 17/11-2006 21:03
#13
forkasteligt.....hahahahahahahahahahaha
så er man ude med riven igen .........forkasteligt.................hahahahahahahaha
Oprettet af
solmand d. 17/11-2006 23:06
#14
Hmmm vil nu tillade mig at sige på den anden måde så har de jo en chance for at finde ud af hvad for en fyr han evt er før det udvikler sig ..det er svært den anden vej hmmm

solmand
Oprettet af
yeya d. 18/11-2006 09:14
#15
Ajarn skev:
Hvis hun virkelig er paen og soed saa kan du jo starte med at sende hende til Bangkok. Ungen er jo allerede parkeret hos eksmanden, saa det er jo ikke en rigtig familiepakke...eller? Hvor meget sadan cirka regner du med at tinsoten loeber op i? Hun er jo brugt saa det er vel ikke saa meget...
Hey har hun straekmaerker paa maven? Hvilken haarfarve har hun? Hvad med oejenfarven? Og hvor meget faar du egentlig i kommision for dette projekt?
P.S. Hun maa foerst komme paa mandag.
(Skal lige ordne nogle andre...ting...foerst)
Denne kommentar burde slettes af censuren.
Føj for et sprog. Tal/skriv dog pænt.
Hilsen Henrik
Oprettet af
yeya d. 18/11-2006 09:16
#16
Hej Falang yao.
Jeg er fuldstændig enig med dig. Det et også det billede jeg ser.
Hilsen Henrik
#17
hvor mange danske mænd tager ikke til pattahya og finder
en kone efter ca en uge og får hende til danmark og bliver
gift her i danmark. jeg kender mange.
her vil jeg kun hjælpe dang så hun har en mudlighed for
af møde en mand her. de mail jeg modtager tager jeg med
til thailand så det er op til hende om hun vil møde nogne.
j
Oprettet af
Payanak d. 18/11-2006 13:26
#18
yelly skrev:
Ajarn skev:
Hvis hun virkelig er paen og soed saa kan du jo starte med at sende hende til Bangkok. Ungen er jo allerede parkeret hos eksmanden, saa det er jo ikke en rigtig familiepakke...eller? Hvor meget sadan cirka regner du med at tinsoten loeber op i? Hun er jo brugt saa det er vel ikke saa meget...
Hey har hun straekmaerker paa maven? Hvilken haarfarve har hun? Hvad med oejenfarven? Og hvor meget faar du egentlig i kommision for dette projekt?
P.S. Hun maa foerst komme paa mandag.
(Skal lige ordne nogle andre...ting...foerst)
Denne kommentar burde slettes af censuren.
Føj for et sprog. Tal/skriv dog pænt.
Hilsen Henrik
Det var ment som en provokation...har altsaa virket.
Jeg kender naturligvis ikke baggrunden samt personerne indvoldveret i dette "projekt". Hensikterne kan sagtens vaere gode nok...men der er altsaa masser af de forkerte personer, der har lavet samme nummer.
Oprettet af sabai sabai d. 18/11-2006 13:46
#19
En lille bemærkning /oplysning til alt dette kontakt-halløj.
Hvorfor spilde tid og penge på at rejse til thailand , søge visum , bankgaranti o.s.v
Når man bare kan gå ind i en af de mange thai-butikker på vesterbro (københavn) og tale lidt om at , man måske er lidt intereseret i at møde en sød thaipige.......Der går ikke mange minutter før bogen/albummet kommer frem !
I albummet kan man så vælge hvem man har lyst til at møde !
Det koster selvføgelig lidt penge og noget mere hvis man nu skulle falde for en af dem.
De fleste piger som optræder i disse album er herboene og gifte, de søger såmænd bare en ny mand der har flere penge end den nuværende !
Jeg har desværre genkendt nogle stykker i gennem årene , som jeg ved er gift og har børn !
Pas på hvis du får et af disse album at se , din vens kone kunne være der i , eller endnu værre din egen !
Redigeret af sabai sabai d. 18/11-2006 13:49
Oprettet af
Payanak d. 18/11-2006 14:22
#20
Hvis det er rigtigt det der, ja saa har vi endelig det bevis vi mangler for at stemple thaierne som lykkeridere og guldgravere.
Det er sku godt man ikke er gift med et af de svin, som udsaetter deres mand for dette.
Godt jeg ikke er gift med en thai overhovedet!
En anden sjov

vinkel paa dette er at dette maa vaere den mest svinske form for "utroskab" der findes.
Magen til iloyale og svinske.........
