Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: DANSKER I AMOK KØRSEL
Oprettet af
stoney d. 14/12-2006 18:25
#1
Han får jo nok straffen som er lidt hårdere end i Danmark,psykopaten kan måske lære lidt af det


.
#2
håber at fjolset får en straf han kan mærke...
bkk hvorfor ikke oversætte hans navn han er jo til fare for sine omgivelser jeg tænker på børn & ældre samt os andre ( jeg kan godt læse lidt thai )
Oprettet af
polar d. 15/12-2006 04:42
#3
hej læs denne artiklen i Aftonbladet.
http://www.aftonb...56,00.html
Oprettet af
rinpoche d. 15/12-2006 08:14
#4
bkk skrev:
gir dig helt ret, quikmouse, her er en mand som virkelige er farlig
det minder om et computerspil jeg engang købte i thailand
GTA Vice City?
Han får vist ikke lejlighed til at være farlig foreløbig
Der står i den thailandske artikel at han er dansker.
mvh
rinpoche
#5
Uanset hvad manden er, er det ingen grund til at beskytte hans navn. Han er ikke et offer, men kriminel og psykotisk... Stakkels de mennesker han kørte ned

Oprettet af
rinpoche d. 15/12-2006 10:46
#6
hehe, så vil det sikkert senere vise sig at han er norsk

Oprettet af mugge d. 29/12-2006 14:11
#7
men det navn,tror jeg nu stadig at han er svensker..jvf navnet i phuketgazelle
#8
Hi,
Når man tænker tilbage på James'sag, hvor han fik en dom på 10 år, hvor han beskyldes for "kun" at have svedet en væg på en kamphaner farm, hvad mon bliver så "taksten" for :
<<Persson hit more than a dozen motorcycles,
a number of pedestrians and caused extensive damage to other vehicles>>
Måske lige som i DK, hvor en bankrøver får fx. 3år i spældet, hvorimod en spritbilist som slår en person ihjel får en "mild" dom :
http://www.fyens....334#p28049
M.v.h, M. Rasmussen
#9
Ja det er forkasteligt....han har måske haft de "rigtige" forbindelser