Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: DANSKER I AMOK KØRSEL

Oprettet af stoney d. 14/12-2006 18:25
#1

Han får jo nok straffen som er lidt hårdere end i Danmark,psykopaten kan måske lære lidt af detGrinGrin.

Oprettet af quickmouse d. 14/12-2006 19:22
#2

håber at fjolset får en straf han kan mærke...
bkk hvorfor ikke oversætte hans navn han er jo til fare for sine omgivelser jeg tænker på børn & ældre samt os andre ( jeg kan godt læse lidt thai )

Oprettet af polar d. 15/12-2006 04:42
#3

hej læs denne artiklen i Aftonbladet.

http://www.aftonb...56,00.html

Redigeret af Webmaster d. 15/12-2006 04:55

Oprettet af rinpoche d. 15/12-2006 08:14
#4

bkk skrev:

gir dig helt ret, quikmouse, her er en mand som virkelige er farlig

det minder om et computerspil jeg engang købte i thailand


GTA Vice City? Smile

Han får vist ikke lejlighed til at være farlig foreløbig Smile

Der står i den thailandske artikel at han er dansker.

mvh
rinpoche

Oprettet af Locturian d. 15/12-2006 09:15
#5

Uanset hvad manden er, er det ingen grund til at beskytte hans navn. Han er ikke et offer, men kriminel og psykotisk... Stakkels de mennesker han kørte ned Sad

Oprettet af rinpoche d. 15/12-2006 10:46
#6

hehe, så vil det sikkert senere vise sig at han er norsk Smile

Oprettet af mugge d. 29/12-2006 14:11
#7

men det navn,tror jeg nu stadig at han er svensker..jvf navnet i phuketgazelle

Oprettet af falang yao d. 29/12-2006 14:43
#8

Hi,

Når man tænker tilbage på James'sag, hvor han fik en dom på 10 år, hvor han beskyldes for "kun" at have svedet en væg på en kamphaner farm, hvad mon bliver så "taksten" for :

<<Persson hit more than a dozen motorcycles, a number of pedestrians and caused extensive damage to other vehicles>>

Måske lige som i DK, hvor en bankrøver får fx. 3år i spældet, hvorimod en spritbilist som slår en person ihjel får en "mild" dom :


http://www.fyens....334#p28049


M.v.h, M. Rasmussen Cool

Redigeret af falang yao d. 29/12-2006 14:47

Oprettet af claus31130 d. 29/12-2006 15:12
#9

Ja det er forkasteligt....han har måske haft de "rigtige" forbindelser