Oprettet af
prebsi d. 21/12-2006 16:59
#1
jeg undrer mig over at vi kan få mails fra andre hvor en thai side er copy til hotmail men når vi få mailen står det hele i volapyk.
Vi har thai font kan skrive på thai og kan også se normale thai hjemme sider. kan man gøre noget ved det problem eller skal jeg vi leve med det. konen siger det aldrig så sådan ud i hotmail på hendes computer i thailand.
MVH Pom og Preben

#2
Hej Prebsi
Mår I er inde i MSN Hotmail for at læse mail fra Thailand.
Prøv i Microsoft Explorer i Værktøjslinien Vælg her linket Vis, gå til Tegnsæt vælg Mere.
nu skulle der komme en masse sprog frem vælg Thai.
Og hun kan læse sine Hotmails på Thai.
mvh
Torben Santhumpon Jensen.