Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: thai hotmail

Oprettet af prebsi d. 21/12-2006 16:59
#1

jeg undrer mig over at vi kan få mails fra andre hvor en thai side er copy til hotmail men når vi få mailen står det hele i volapyk.
Vi har thai font kan skrive på thai og kan også se normale thai hjemme sider. kan man gøre noget ved det problem eller skal jeg vi leve med det. konen siger det aldrig så sådan ud i hotmail på hendes computer i thailand.
MVH Pom og PrebenSmile

Oprettet af Santhumpon d. 21/12-2006 17:32
#2

Hej Prebsi

Mår I er inde i MSN Hotmail for at læse mail fra Thailand.

Prøv i Microsoft Explorer i Værktøjslinien Vælg her linket Vis, gå til Tegnsæt vælg Mere.
nu skulle der komme en masse sprog frem vælg Thai.
Og hun kan læse sine Hotmails på Thai.

mvh
Torben Santhumpon Jensen.

Oprettet af prebsi d. 21/12-2006 17:43
#3

det var ret simpel og det virker tusind tak nu er min kone lykkelig.Smile

Oprettet af falang yao d. 22/12-2006 23:21
#4

Hej Prebsi,

Så kan hun nok bruge denne website :


http://th.msn.com/


M.v.h., M. Rasmussen Cool