Oprettet af
KasperD d. 13/02-2007 18:15
#1
Først vil jeg lige sige at jeg har lavet 2 af de opskrifter der er herinde, og hvor smager det dog bare fantastisk...
Jeg har dog et forslag til opskriftsamlingen, nemlig at der ved hver opskrift skrives hvor stærk retten er.
Jeg lavede den er opskrift
http://www.dansk-.../31779.php
og er du HELT rund på taget det var stærkt

Det smagte himmelsk og var rigtig godt....men min datter på 2 år måtte stå over da det simpelthen var for stærkt for hende.
Så mit forslag går på at lave en eksempelvis 1-10 faktor over hvor stærkt det er sådan at hvis man har en sart tunge kan man enten finde en anden ret, eller også kan man bruge mindre af de stærke krydderier.