Debatemne:
Thailand Portalen (version 2004) :: Klub i Århus
Oprettet af
K K
d. 11/12-2004 19:17
#1
Hej jeg har hørt om der er thai klub eller noget lignede her i Århus. Er der nogen der har ellr ved noget om det?
Oprettet af
jet
d. 12/12-2004 10:16
#2
ja der er en forening wwwthaidansk.dk