Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: Klub i Århus

Oprettet af K K d. 11/12-2004 19:17
#1

Hej jeg har hørt om der er thai klub eller noget lignede her i Århus. Er der nogen der har ellr ved noget om det?

Oprettet af jet d. 12/12-2004 10:16
#2

ja der er en forening wwwthaidansk.dkGrin