Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: Lige et par ting...
Oprettet af phitsanulok d. 12/03-2007 13:50
#1
Jeg ville lige hoere.
Den garanti man stiller ved familiensammenforing paa 50000dkr er det penge man faar tilbage? eller er det prisen for kaerlighed i Danmark.?
Hvor er det bedst at blive gift i Danmark, hvis hun har visum (turist, arbejdes) eller i udlandet og derefter soge om opholdstilladelse.
Er opholdstillaedlse og familiesammenforing det samme?

#2
såen som jeg har forstået det, skal de penge står på din konto i 7 år
og når hun så er dansk statsborger kan de bruges
Oprettet af
John d. 12/03-2007 15:48
#3
De er bundet i 7 år. Normalt indtil hun får den permanente opholdstilladelse.
Det har intet med statsborgerskab at gøre.
Oprettet af
Hep d. 13/03-2007 13:40
#4
Den økonomiske sikkerhedsstillelse kan efter anmodning nedskrives med halvdelen, når udlændingen har bestået sin afsluttende danskprøve eller modtaget bevis for aktiv deltagelse ved afslutningen af danskuddannelsen.
For 2007 er beløbet i øvrigt 56.567 kr.
Oprettet af
rene1 d. 13/03-2007 14:09
#5
hej jeg blev gift i danmark , jeg har ikke betalt for at vi kan bo i dk
Oprettet af
rene1 d. 13/03-2007 15:19
#6
hej er der nogle der ved hvor jeg kan se thai tv på pc
Oprettet af
rene1 d. 13/03-2007 17:33
#7
tak bamse
Oprettet af phitsanulok d. 14/03-2007 17:55
#8
rene1.. hvordan kan det varer du ikke har betalt..nogen der hved hvorfor han er sluppet? rene1 har hun permanent opholdslilladesle.??
Oprettet af
larsen99 d. 14/03-2007 18:33
#9
phitsanulok skrev:
rene1.. hvordan kan det varer du ikke har betalt..nogen der hved hvorfor han er sluppet? rene1 har hun permanent opholdslilladesle.??
Jeg blev gift i Thailand og skulle heller ikke stille nogen bankgaranti, men det er fordi jeg har børn, jeg ikke skulle stille noget som garanti

Oprettet af
stoney d. 14/03-2007 20:45
#10
Man skal ikke betale hvis!personen har et barn i dk,er personen skilt,men har fast tilknytning med barnet,gælder samme regel
En underskrift fra fraskilte mor kan anderkendes,det bruges i Odense bla. hey
